تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از خیرین حوزه سلامت / کمک ۸۴۰ میلیون تومانی خیرین به حوزه سلامت در آبانماه

۰۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۴ کد : ۱۳۵۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خیرین حوزه سلامت نقش بسیار مهمی در تامین و ارتقای سطح سلامت در جامعه به خصوص در این روزهای پر فراز و نشیب کرونایی می توانند ایفا کنند.
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از خیرین حوزه سلامت / کمک ۸۴۰ میلیون تومانی خیرین به حوزه سلامت در آبانماه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: از ابتدای شیوع این بیماری و با توجه به اینکه دومین استان درگیر کشور بوده ایم، خیرین این حوزه به موقع و همیشه در کنار مجموعه علوم پزشکی بوده و هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به فرسایشی بودن این بیماری و کاهش منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی و افزایش قیمت داروها و تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری و دیگر اقلام مورد نیاز نظیر اقلام حفاظت فردی برای پرسنل و اقلام بهداشتی دیگر و همچنین کاهش شدید درآمد بیمارستان ها و مراکز درمانی، خیرین در حوزه سلامت با حمایت های مالی به پشتیبانی خدمت گذاران مردم در حوزه بهداشت و درمان آمده و همچنان به دستان و کمک آنها چشم امید داریم و امیدواریم این حمایتها و کمک ها با نیازهای دانشگاه برابری کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مجمع خیرین و کلیه خیران و نوع دوستان در سراسر استان تشکر کرد و گفت: خوشبختانه در آبانماه سالجاری مبلغ 840 میلیون تومان توسط خیرین به حوزه سلامت (واحد های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی) کمک شده و اختصاص یافته که با توجه به شرایط بد اقتصادی جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه به کمک بیش از 260 میلیون تومانی شورای خیرین سلامت شهرستان دلیجان اشاره کرد و افزود: تهیه و اهدا 60 هزار دستکش لاتکس و ماسک، هزار پانصد عدد ماسک n95، پنج هزار عدد ماسک سه لایه و ساخت یک باب ساختمان 70 متر مربعی و راه اندازی و نصب دستگاه اکسیژن ساز، از جمله مهمترین اقدامات این خیرین در این شهرستان بوده که بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

دکتر جمالیان همچنین بابت تهیه 20 هزار عدد ماسک سه لایه و یک دستگاه اکسیژن ساز جمعا به مقدار 420 میلیون تومان از خیرین و شورای خیرین سلامت شهرستان محلات تشکر کرد.

وی در ادامه کمک 7 میلیون تومانی شورای سلامت شهرستان تفرش و خرید 800 عدد ماسک و مقدار قابل توجهی دستکش لاتکس را نیز قابل تحسین برشمرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مجمع خیرین سلامت استان بابت خرید تعدادی اقلام و تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی (5 دستگاه تلویزیون 32 اینچ و نیز 5 دستگاه یخچال 6 فوت) به ارزش 35 میلیون تومان که به بیمارستان امیرکبیر اراک تحویل داده شده است، تشکر کرد.

دکتر جمالیان در پایان از مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک نیز تشکر کرد و افزود: با 284 میلیون و 500 هزار تومانی که این عزیزان کمک کردند، 5 تخت آی سی یو، یک دستگاه لارنگوسکوپ، 2 دستگاه ویبراتور قفسه سینه و اجرای طرح هواساز فاز یک بیمارستان و نیز توسعه بنای اتاق اکسیژن ساز این مرکز درمانی خریداری، نصب و تجهیز شد.


( ۱ )

نظر شما :