نتیجه موثر محدودیت ها را در هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود

۰۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۹ کد : ۱۳۵۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: قطعاً با رعایت صنوف و مردم نتیجه موثر محدودیت ها را در هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود.
نتیجه موثر محدودیت ها را در هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، در گفتگوی تلفنی با اخبار استان مرکزی از شبکه آفتاب، ضمن تشکر و قدردانی از مردم و صنوف که همکاری خوبی در اجرای محدودیت ها داشته اند، افزود: بیش از ۸۵ درصد صنوف و مردم همکاری کارآمد و مناسبی در اجرای محدودیت‌ها داشتند که جای تشکر و سپاس دارد.
وی اظهار داشت: متاسفانه بعضی ناهماهنگی ها نیز در این خصوص وجود داشته که علت عمده آن اطلاع رسانی نادرستی بوده است که از سوی برخی صنوف صورت گرفته و در حال پیگیری و برخورد قانونی با این مسائل هستیم.
متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: اگر تمامی اقشار و مردم و صنوف با حمیت جدی در اجرای محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی کوشا باشند، می توانیم از این فرصت دو هفته ای بهترین نتیجه را کسب نماییم.
وی تکمیل کرد: ثمره محدودیت‌های دو هفته ای و همچنین محدودیت‌ ساعت شش عصر قطعاً در دو هفته آینده به شرط تلاش همگان، ملموس خواهد بود.
دکتر جمالیان تاکید کرد: انتظار ما از مردم نوع دوست استان مرکزی این است که علاوه بر همکاری در رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها، از برگزاری دورهمی های کوچک، مهمانی ها و انواع مراسم های گوناگون نیز بپرهیزند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تصریح کرد: درست است که کادر بهداشت و درمان ماه هاست که در حال مبارزه و جانفشانی هستند، اما رعایت جدی و به موقع مردم علاوه بر کمک به کادر بهداشت و درمان و کاهش بار بیماری و آمار بستری و متوفیان، در وهله اول یک دلسوزی برای خود افراد بوده چرا که با اجرای نکات بهداشتی و پایبندی به مصوبات محدودیت هایی کرونایی، نخست سلامت و جان مردم و اطرافیان آنها حفظ می شود.


( ۳ )

نظر شما :