پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت درگذشت حجت الاسلام شهیدی محلاتی

۰۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۷ کد : ۱۳۵۷۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۹
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت درگذشت حجت الاسلام شهیدی محلاتی

به گزارش وب دا مرکزی، در این پیام آمده است: ایشان از ابتدای انقلاب در سمت‌های مختلفی به خدمت پرداخت که از آن جمله می‌توان به ریاست عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه، رییس بازرسی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رییس جمهور اشاره کرد.

ایشان از خیرین نیک و نوع دوست استان و شهرستان محلات بوده و همواره به مردم استان و زادگاهش(شهرستان محلات) نگاه ویژه ای داشتند، در روزهایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد و مجموعه علوم پزشکی استان و کشور را دچار بحران کرد، جامعه خیرین در حوزه سلامت به خصوص شخص جناب حجت الاسلام شهیدی کمک های شایانی به دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات و بیمارستان این شهر کردند که تا حد زیادی سرانه و سطح سلامت این منطقه را افزایش داد، روحش شاد و یادش تا همیشه گرامی باد.

گفتنی است حجت الاسلام شهیدی محلاتی، از سال ۱۳۹۲ به مدت هفت سال معاونت رییس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را بر عهده داشت تا سرانجام بامداد امروز ۹ آذرماه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.


( ۱ )

نظر شما :