ایفای نقش دانشجویان در جولانگاه مبارزه با کرونا

۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶ کد : ۱۳۶۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۲
معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مأموریت اصلی سامانه ۳۸۳۹ بر عهده دانشجویان آموزش دیده است.
ایفای نقش دانشجویان در جولانگاه مبارزه با کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر فخرالدین شریعتمداری افزود: با توجه به شیوع و همه گیری بیش از حد ویروس کرونا در فصول سرد سال و آسیب رسانی آن به تمامی اقشار جامعه در هیات رییسه و شورای اصلی دانشگاه این تصمیم‌گیری اتخاذ گردید که سامانه ۳۸۳۹ مجدد در استان مرکزی راه اندازی شود.

وی اظهار داشت: سامانه کشوری ۴۰۳۰ می باشد، اما به دلیل صف انتظار طولانی که در این سامانه دیده می شود و به منظور رفاه مردم استان مرکزی سامانه ۳۸۳۹ که استانی می باشد، مجدداً فعال می گردد.

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: در ادوار مختلف میهن اسلامی دانشجویان همواره در کنار تحصیل و دانش به انجام کارهای گوناگون در حیطه اجتماعی مشغول بوده اند، چراکه آینده سازان ایران اسلامی باید زندگی کردن در کنار مردم را یاد گرفته تا در زمان بر سر کار آمدن همواره دغدغه مردم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: سامانه ۳۸۳۹ فرصت طلایی برای حضور دانشجویان جهت کمک و همکاری و همچنین یک تجربه خوب برای کسب مهارت برای دانشجویان رقم زده است.

دکتر شریعتمداری در ادامه تکمیل کرد: در این سامانه دانشجویان آموزش دیده مردم را در خصوص بهداشت و علائم این بیماری راهنمایی می نمایند و در صورت نیاز و مشورت با پزشکان و صلاحدید آنان افراد مشکوک را به مراکز درمانی و یا کلینیک های ۱۶ ساعته ارجاع می دهند.

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از تمامی سازمان ها، تشکل ها، نشریات دانشجویی، کانون ها و انجمن های دانشجویی دعوت نمود که در این سامانه همکاری نمایند، چراکه زمانی رسیده است که دانشجویان باید علاوه بر تحصیل و علم اندوزی، خودشان را به عنوان یک فرد بالغ و میهن‌دوست اثبات نمایند.


نظر شما :