پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پی درگذشت خیر حوزه سلامت استان مرکزی، شادروان حاج سلطانعلی قاسمی

۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳ کد : ۱۳۶۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۹۵
دکتر سید محمد جمالیان، در پیامی درگذشت خیر حوزه سلامت شادروان حاج سلطانعلی قاسمی را به خانواده آن مرحوم، مردم استان مرکزی به خصوص مردم شریف شهرستان دلیجان تسلیت گفت.
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پی درگذشت خیر حوزه سلامت استان مرکزی، شادروان حاج سلطانعلی قاسمی

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلًا»(کهف: ۴۶)

فقدان انسانی مؤمن و وارسته همچون "شادروان حاج سلطانعلی قاسمی" که در عمر شریف خود بدون هیچ چشم داشتی درخدمتگزاری به مردم این مرز و بوم به خصوص مردم شهرستان دلیجان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند موجب تاثر و تالم شد، بزرگ مردی که با همت والای ایشان خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت برای مردم این شهرستان انجام شد که بی شک دعای خیر مردم و نیازمندان بدرقه راه این بزرگوار خواهد بود.

"حاج سلطانعلی قاسمی" مظهر مهر بودند و از تبار باران، فروغ مهرشان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتشان رویش زندگی خواهد بود و ایشان یار دیار امروز بودند و یادگار ماندگار فردا، و یاد و خاطر ایشان همیشه زنده و جاودانه خواهد ماند و شفای هر بیماری در این بیمارستان و شادی دل هر همراهی سبب آرامش روح این مرد بزرگ خواهد بود.

به راستی که همیشه انسانهای بزرگی بوده‌اند که گویا فقط به این جهان می‌آیند تا با رفتار، گفتار و منش و مرام‌شان، نیکی بیافرینند، تعالی ببخشند و دغدغه ای نداشته باشند به جز  رفع غم، آلام و مشکلات مردم.

اینجانب درگذشت این عزیز گرانقدر را به مردم شریف استان مرکزی و شهرستان دلیجان و به ویژه بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعة الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :