تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به نمایندگان مجلس استان مرکزی به مناسبت بزرگداشت روز مجلس

۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۱ کد : ۱۳۶۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۰
دکتر سید محمد جمالیان گفت: روز مجلس را به تمامی، خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با همسویی و با هم افزایی و همکاری روزافزون بتوانیم در مسیر توسعه پایدار این خطه و رشد شاخص های اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و صد البته حوزه پر تلاطم سلامت و افزایش سطح رفاه و سعادت مردم استان مرکزی گام های موثرتری برداریم.
تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به نمایندگان مجلس استان مرکزی به مناسبت بزرگداشت روز مجلس

به گزارش وب دا مرکزی، وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، الگویی بی نظیر و درخشان از مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته و مجلس شورای اسلامی که عصاره فضائل ملت است نمادی ویژه از این مردم سالاری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک و تهنیت مجدد این روز به  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه های انتخابیه استان مرکزی، توفیق روزافزون شما را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.
وی ضمن اشاره به همکاری خوب نمایندگان مجلس در پیگیری و کمک به مجموعه علوم پزشکی و حل مشکلات حوزه های انتخابیه خود در دوران شیوع کرونا، گفت: امیدواریم این همکاری ها و همدلی ها همچنان ادامه داشته باشد، چرا که تنها راه پیروزی و شکست این بیماری و گذر از این بحران، همدلی و از همه مهمتر همکاری است.
گفتنی است ۱۰ آذرماه در ایران، به مناسبت سالروز شهادت سید حسن مدرس به‌عنوان روز مجلس شورای اسلامی نامگذاری شده است.
سید حسن مدرس، زاده ۱۲۴۹، سیاست‌مدار و روحانی شیعه ایرانی بود که در شب ۱۰ آذر ۱۳۱۶ توسط عوامل رضا شاه کشته شد و طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی ۱۰ آذرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نام روز مجلس خوانده می‌شود.


نظر شما :