تقدیر و تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳ کد : ۱۳۶۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر و تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه این برنامه، گفت: در طوفان سهمگین روزگار و سردی ایام کرونایی که تقریباً همه ما را ناراحت و ناامید کرده، این فداکاری و پای کار بودن کادر سلامت و جانفشانی های آنها نور امیدی را در دل همگان می تابد و ما را به آینده امیدوار می‌کند.
متولی سلامت استان مرکزی افزود: نمیدانم با کدام زبان از این همه فداکاری کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران و تمامی کسانی که در عرصه مبارزه با کرونا از ارزش های خود گذشتند و سلامت مردم را محترم شمرده و فداکاری کردند، تشکر کنم.
وی از تمامی طلبه ها و روحانیونی که همواره در این مدت یاریگر خوبی بودند، تقدیر و سپاسگزاری کرد و اظهار امیدواری نمود: این تعاملات به همین صورت باقی بماند و این حضور در مراکز درمانی که روحیه بخش و قوت قلب کادر درمان می باشد، تداوم داشته باشد.
در ادامه این برنامه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تمامی تلاش ها و فداکاری های کادر بهداشت و درمان استان مرکزی سپاسگزاری کرد و گفت: با توجه به مشکلات و کمبود منابع انسانی و تحریم های اقتصادی و ظالمانه علیه کشورمان، این زحمت و اقتدار پرسنل سلامت می باشد که توانستیم این اپیدمی تلخ و عظیم را کنترل نماییم‌‌.
حجت الاسلام مهدی عباسی در ادامه از زحمات رییس‌ دانشگاه علوم پزشکی اراک و تمامی همکاران و پرسنل سلامت به نمایندگی از هیئات، مساجد و کانون های عترت و قرآن استان مرکزی قدردانی کرد و افزود: امیدواریم همانطور که استان مرکزی در کنترل این بیماری الگو بوده است، در طرح سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی که در محله ها آغاز گردیده و این اتحاد زیبا و موثر به همت دانشگاه علوم پزشکی اراک، بسیج و هلال احمر کلید خورده، با همکاری تمامی آحاد استان مرکزی، سازمان ها و صنایع و... بتوانیم در اجرای این طرح پیشرو باشیم.


( ۱ )

نظر شما :