صدای سلامت به روی آنتن رفت

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۷ کد : ۱۳۷۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۹
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز برنامه رادیویی صدای سلامت خبر داد.
صدای سلامت به روی آنتن رفت

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی گفت: قرار است این برنامه 50 قسمتی دو روز در هفته (سه شنبه و پنج شنبه ها) به روی آنتن برود.

وی افزود: مدت زمان این برنامه حدوداً 20 دقیقه و زمان پخش آن حوالی ساعت 12:30 ظهر خواهد بود.

وی تاکید کرد: مسلماً با توجه به فراگیری صدا و سیمای استان و پوشش حداکثری نقاط مختلف در استان، ساخت و پخش برنامه های سلامت محور از طریق پرمخاطب ترین رسانه استان می تواند مجموعه علوم پزشکی استان را در ارتقاء سطح سلامت یاری کند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه همکاری خوبی بعد از همه گیری این بیماری در استان بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و صدا و سیمای استان(شبکه آفتاب) شکل گرفته و برنامه های خوبی در قالب آموزش، اطلاع رسانی و آگاه سازی و غیره در رادیو، تلویزیون و خبر تهیه و پخش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن اشاره به اینکه تمام همکاران شبکه آفتاب برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان و مقابله با این ویروس بسیج شده اند، تاکید کرد: خوشبختانه  از همان روزهای نخست، اقدامات متنوعی به منظور افزایش آگاهی از ابعاد این بیماری، اطلاع رسانی و آرامش بخشی انجام شده که نشان دهنده عزم جدی مدیران و کارکنان این رسانه پرمخاطب استان مرکزی برای مقابله با این ویروس است.


( ۲ )

نظر شما :