پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بمناسبت فرا رسیدن روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۶ کد : ۱۳۷۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را به تمام دانشجویان علوم پزشکی تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بمناسبت فرا رسیدن روز دانشجو

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: امسال زیر سایه ویروس مرگبار کرونا که همه جا را به تعطیلی کشانده، دانشجویان روز دانشجوی متفاوتی را تجربه خواهند کرد و عملاً شاهد برگزاری جشن‌ بزرگداشت این روز نخواهند بود.

وی افزود: دانشجو یعنی جوانی و پویایی و دانشگاه مکانی امن برای بروز و ظهور نشاط و شادابی جوانان همواره با تحرک و پویایی توامان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: روز دانشجو، روزی است که هر سال با برپایی برنامه های مختلف در دانشگاه ها آن را گرامی می داشتیم، روزی که دانشجویان فعال تر و با نشاط تر از دیگر روزهای سال با شور و شوق به دانشگاه می آمدند تا این روز را که به نامشان مزین شده را در کنار همکلاسی ها و اساتید خود گرامی بدارند

وی خاطرنشان کرد: امسال اما دانشگاه های سراسر کشور روز دانشجوی بسیار متفاوتی خواهند داشت و خبری از شور و نشاط و سر و صدای دانشجویان در محیط دانشگاه ها نیست و دانشگاه ها در سایه سنگین کرونا، روزگار می گذراند.

دکتر جمالیان در پایان بیان کرد: اما امید داریم و به این امید زندگی می کنیم که روزی از شر این ویروس خلاص خواهیم شد و به زندگی عادی بر خواهیم گشت و مجدداً مراسم های این چنین را برپا و گل لبخند بر روی چهره های خسته مان خواهد نشست.


( ۱ )

نظر شما :