ملاقات با دانشجویان در روزی به نام دانشجو

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۳۷۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۳۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روز دانشجو بهانه بسیار خوبی است تا با دانشجویان از نزدیک ملاقات کرده و از مسائل و مشکلات آنان آگاه شویم.
ملاقات با دانشجویان در روزی به نام دانشجو

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن تبریک روز دانشجو به تمام دانشجویان مجموعه علوم پزشکی استان افزود: از صبر  تمامی دانشجویان به خاطر مشکلاتی که بعد از شیوع بیماری کرونا در روند ادامه تحصیل پیش آمد، تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: دانشجویان با همدلی و همراهی توانستند فصل جدیدی از تحصیل در یکی از سخت‌ترین دوران زندگی شان را پشت سر بگذارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: خوشبختانه معاون فرهنگی و دانشجویی (دکتر شریعتمداری) و مدیر این دانشجویی (سید جواد رضایی) به همراه سایر کارکنان این معاونت در شورای صنفی دانشجویان همواره در دوران شیوع این بیماری به فکر قشر دانشجو بوده و حل مشکلات آنان از دغدغه اصلی همکاران و البته ستاد دانشگاه علوم پزشکی اراک بوده و خواهد بود.

وی در ادامه صنعتی شدن آشپزخانه و رضایت نسبی و قابل قبول دانشجویان از خوابگاه ها را از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و برنامه ریزی های متعدد موانع و مشکلات پیش روی دانشجویان حل شود.

وی تاکید کرد: هر چه مسائل و مشکلات دانشجویان در حوزه علوم پزشکی که یکی از خاص ترین و اصلی ترین رشته های تحصیلی در کشور است، مرتفع شود؛ پیشرفت و توسعه آن رشته در آینده بیشتر خواهد بود.

دکتر جمالیان همچنین تصریح کرد: امیدواریم در آینده دانشجویان و اساتید این حوزه، دغدغه‌ای جز مسائل علمی و فرهنگی و تحصیلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: اگر تاکنون موفقیتی در این زمینه حاصل شده است، نتیجه فضای همدلی و یکرنگی است که میان دانشجویان و مسئولین شکل گرفته بود، که جا دارد از تمامی دانشجویان و اساتید و همکاران در مجموعه بهداشت و درمان و کلیه معاونت‌ها و البته مدیران و سایر همکاران تقدیر و تشکر نمایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از زحمات حجت‌الاسلام حسنوند (مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک) نیز تشکر کرد و گفت: ایشان همواره یکی از حامیان اصلی دانشجویان بوده و هستند و مسائل و مشکلات آنان را دلسوزانه و بسیار کارشناسانه پیگیری و به نتیجه می‌رسانند.


( ۲ )

نظر شما :