خیرین سلامت یکی از بازوان توانمند دانشگاه علوم پزشکی بوده و هستند

۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۲ کد : ۱۳۸۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور کمک جامع و سیستماتیک در تمامی ابعاد سلامت، باید نیازها مشخص و تعریف شوند، تا هزینه‌ها برآورد شده و بر اساس برنامه و هدفمندتر تامین شوند.
خیرین سلامت یکی از بازوان توانمند دانشگاه علوم پزشکی بوده و هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه با اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان مرکزی و روسای مراکز آموزشی درمانی شهر اراک، خاطرنشان کرد: حمایت های همه جانبه خیرین از سنوات گذشته وجود داشته و یکی از بازوان توانمند دانشگاه، خیرین سلامت می باشند، این عزیزان علی الخصوص در بحث بحران کرونا، مجموعه علوم پزشکی و سربازان سلامت را حمایت کرده اند.
وی افزود: به منظور رسیدن به هدف واحد، نیازمند است که تعامل خیرین و دانشگاه با یکدیگر بیشتر شود، به همین دلیل لازم است که جلساتی متعدد با مجمع خیرین در مراکز درمانی نیز برگزار گردد که برای ارتقای سطح سلامت استان محورهای بهتر و منسجم تر از گذشته در نظر گرفته شوند.
متولی سلامت استان مرکزی بیان کرد: به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر و ساماندهی اهداف بلند مدت، روسای مراکز درمانی نیز باید با خیرین هماهنگ و همگام باشند، همچنین اطلاع رسانی بهتر نیز ما را در این امر یاری می کند.
وی تاکید کرد: طرز تفکر متفاوت افراد نباید مانع ارائه خدمات شود و نقد و انتقاد به معنی گله نمی باشد، اگر در این میان قصوری رخ داده است از صمیم قلب عذر خواهی می کنیم و امیدواریم که این کدورت ها برطرف شود.
دکتر جمالیان ضمن اشاره به بحران کرونا از مجمع خیرین استان تقاضا کرد که از صنایع دعوت بیشتری نسبت به گذشته به عمل آورند، چرا که در حال حاضر در جنگ سختی با این ویروس منحوس بوده و برای تهیه مایحتاج دست نیاز دراز کرده ایم، اما بیشتر اوقات با دست خالی مواجه شده ایم.
وی تاکید کرد: یکی از نگرانی های اصلی ما، مشکلات بعد از کرونا از جمله بیماری های اعصاب و روان است که در حال حاضر در این زیرساخت‌ها مشکلاتی وجود دارد، بیمارانی که نیاز به پروسه درمانی طولانی مدت دارند و حمایت خوبی از طرف خانواده نداشته به همین دلیل در شهرک نبئی این امکان وجود دارد که با اضافه کردن ۵۰ تخت و انتقال بیماران مزمن با کمک خیرین بتوانیم گامی موثر در ارتقای سلامت اعصاب و روان استان داشته باشیم.
وی در ادامه تکمیل کرد: همچنین در بیمارستان امیرکبیر بحث دیالیز می تواند با کمک خیرین زودتر به بهره برداری برسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: فعل خواستن و نیت مهم است در حال حاضر هدف خیرین و دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء سلامت استان مرکزی در همه ابعاد می باشد و این هدف با تعامل و هماهنگی بهتر و بیشتر قطعاً زودتر به نتیجه می رسد و شیرینی آن کام همشهریان را خوش می کند.


نظر شما :