دورهمی شب یلدا، شاید وقتی دیگر!

۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۰ کد : ۱۳۸۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۳
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، از راه اندازی پویش "نه به دورهمی یلدا" با توجه به شرایط خاص امسال خبر داد.
دورهمی شب یلدا، شاید وقتی دیگر!

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی گفت: پیش بینی می شود با آغاز فصل زمستان آمار ابتلا به کرونا افزایش یابد، بر اساس مطالعات منتشر شده، بزرگ‌ترین سهم در انتقال این بیماری را دورهمی های کوچک خانوادگی داشته است، به همین علت باید به خانواده های ایرانی با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، هشدار داد.

وی افزود: امسال باید بخاطر شیوع بالای کرونا، شب یلدا دور هم جمع نشویم، حتی در قالب جمع خانوادگی کوچک چون هر لحظه امکان ابتلا به کرونا وجود دارد، البته که دیگر نباید خبری از دورهمی های بزرگ با بزرگان فامیل باشد و یلدای امسال هم مانند عید باید همه چیز حتی دورهمی کوچک، تعطیل شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با رعایت و همکاری مردم است که می‌توانیم بیماری کرونا را به تدریج کاهش دهیم، به طور حتم اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، ممکن است دوباره در زمستان دچار مشکلات بسیاری شویم.

قربانی افزود: چون محیط های بسته همچون خانه با جمعیت زیاد خود عاملی برای انتقال ویروس کرونا است، بیایید یلدا را همانند عید نوروز تنها برگزار کنیم و با دورهمی یلدای ۹۹ را به آخرین یلدای عزیزانمان تبدیل نکنیم.


نظر شما :