ارتقاء کیفیت خدمات حوزه سلامت رسالت و وظیفه اصلی دانشگاه

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۲ کد : ۱۳۹۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، یکی از رسالت های اصلی دانشگاه را پاسخ گویی به نیازهای منطقه‌ای از جمله آلایندگی دانست.
ارتقاء کیفیت خدمات حوزه سلامت رسالت و وظیفه اصلی دانشگاه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان  ضمن تبریک هفته پژوهش افزود: تمام دغدغه مجموعه مدیریت بهداشت و درمان استان مرکزی، خدمت و ارتقا کیفی این خدمات به مردم استان است.

وی، آموزش و پژوهش را دو رکن اصلی پیشرفت و توسعه برشمرد و تاکید کرد: در زمینه مرجعیت علمی نیز تمام تلاشمان را می کنیم که وظایفمان را در این زمینه به درستی انجام دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: خوشبختانه واحد پژوهش دانشگاه علوم پزشکی اراک جایگاه خوبی در بین دانشگاه های کشور دارد و در این چند سال اخیر رشد قابل توجهی در زمینه ارائه مقالات و چاپ و نشر در مجلات معتبر علمی داشته است.

متولی سلامت استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راه پر فراز و نشیب همچنان محتاج کمک های وزارت بهداشت به خصوص معاونت پژوهش و البته پارک علم و فناوری استان همچون گذشته هستیم.

وی گفت: روند رو به رشد خوبی در زمینه ارائه مقالات در پیش گرفته بودیم، اما با شیوع ویروس کرونا این سرعت کمتر و کمرنگ تر شد، اما امیدواریم با ریشه کنی این بیماری و کنترل آن با توجه به جوان بودن اعضای هیات علمی، بتوانیم به سرعت به مسیر اصلی خود بازگردیم.

دکتر جمالیان یادآور شد: طرح های خوب و زیادی به خصوص بعد از همه گیری این ویروس در معاونت تحقیقات و پژوهش و توسط همکارانمان انجام شده که مهمترین آنها ساخت کیت تشخیص همزمان آنفولانزا و کرونا بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان افزود: برای رسیدن به اهداف کلان تر، حمایت و تقویت این مجموعه و واحد تحقیقات را همچنان ادامه خواهیم داد تا روند رو به جلوی دانشگاه را حفظ کنیم.


نظر شما :