پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص ارتقاء کیفیت و کمیت حوزه دندانپزشکی قابل تحسین است

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۵ کد : ۱۳۹۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۵
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور گفت: وجود دانشکده دندانپزشکی جایگاه ویژه ای در سطح شهر اراک و استان مرکزی دارد و فعالیت آن تاثیر زیادی در ارتقاء کیفیت خدمات به مردم دارد.
پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص ارتقاء کیفیت و کمیت حوزه دندانپزشکی قابل تحسین است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهزاد هوشمند در حاشیه بازدید از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: دانشکده های دندانپزشکی علاوه بر خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه های مناسبتر به مردم، محلی برای آموزش دانشجویان دندانپزشکی نیز هستند.

وی اظهار داشت: انتقال دانشکده دندانپزشکی اراک به مرکز جدید از جمله گام های موثر و ارزشمند مسئولین دانشگاه است، اما همچنان نیاز به توسعه و حمایت  دارد.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی کشور تاکید کرد: تلاش ها و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص ارتقاء کیفیت و کمیت حوزه دندانپزشکی قابل تحسین است و حتماً ما نیز در وزارتخانه این عزیزان را کمک خواهیم نمود.

وی، وجود دانشجویان ماهر و اعضای هیات علمی با تجربه در مجموعه دندانپزشکی استان مرکزی را یکی از مهم ترین نقاط قوت حوزه سلامت و بهداشت دهان و دندان دانست.

دکتر هوشمند در پایان  بیان کرد: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی اراک این گوهرهای با ارزش را جذب نماید که بتوانیم شاهد پایداری و توسعه این مجموعه در آینده باشیم چرا که رکن رکین این مجموعه در کنار آموزش، وجود اعضای متخصص و ماهر می باشد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در حاشیه این بازدید گفت: با جدیت در حال پیگیری مشکلات دانشکده دندانپزشکی و در نتیجه ارتقا کمی و کیفی خدمات ارائه شده در آن هستیم.

دکتر احسان مومنی افزود: به منظور رفاه حال مردم شهر اراک دانشکده دندانپزشکی به مکانی بهتر از گذشته نقل مکان کرد، اما همچنان یکی از مشکلات اصلی توسعه فضای فیزیکی می باشد.

وی اظهار داشت: با توسعه فضای فیزیکی می توانیم بخش‌های درمانی که به صورت فشرده چیده شده اند یا قسمت هایی که هنوز تعبیه  نشده اند، به نحو درستی ساماندهی شوند.

وی به وجود برخی مشکلات رفاهی میان دانشجویان و اعضای هیات علمی اشاره کرد و تاکید کرد: با جدیت و همیت در حال پیگیری این مشکلات هستیم که امیدواریم با از بین رفتن ویروس کرونا این مشکلات به نحو مطلوبی حل شده و ارتقا یابند.

رییس دانشکده دندانپزشکی اراک همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰ دانشجوی دندانپزشکی در حال فعالیت و مشغول به تحصیل هستند که با تقویت ظرفیت اسمی و نصب تجهیزات لازم دانشکده امیدواریم بتوانیم این تعداد را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهیم.

دکتر مومنی در پایان ابراز امیدواری کرد که موانع و مشکلات پیش روی دانشکده دندانپزشکی مرتفع تا شاهد ارائه خدمات بهتر به مردم در محیطی مناسب تر و البته آموزش دانشجویان و نهایتا ارتقاء خدمات ارائه شده در این مرکز باشیم.


( ۲ )

نظر شما :