وحدت حوزه و دانشگاه ظرفیتی برای شکوفا شدن

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۳ کد : ۱۳۹۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: موضوع وحدت حوزه و دانشگاه از ظرفیت‌های کم‌نظیری است که با آن می‌توانیم شاهد تحولاتی عظیم در پیشرفت و سرفرازی نظام اسلامی باشیم.
وحدت حوزه و دانشگاه ظرفیتی برای شکوفا شدن

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: وحدت حوزه و دانشگاه از ظرفیت‌های کم‌نظیر و بی‌بدیلی است که اگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه و دانشگاه را در عرصه مدیریت حوزه سلامت به معنای عام به صحنه بیاورد، قطعاً شاهد تحولاتی عظیم در پیشرفت و سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیای امروز خواهیم بود.
وی اظهار داشت: اساتید دانشگاه و حوزویان و روحانیون باید با توجه به تخصص خود در حل مسائل جامعه و دانشگاه با یکدیگر همکاری کرده و همپوشانی کنند.
وی تاکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه باید منجر به نگاه عمیق و بلند شود، حوزوی و دانشگاهی باید جهانی بی اندیشند و خود را برای رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه آماده کنند.
دکتر جمالیان ضمن اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه، دانشجو و روحانی اصیل و آگاه خود را در مقابل جامعه مکلف می‌داند، خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه می‌توانند همراه با هم باشند و با همکاری یکدیگر مشکلات مردم  به خصوص در حوزه سلامت و به ویژه در این ایام کرونایی را حل کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روحانیون بعد از شیوع بیماری کرونا همواره در کنار دانشگاه و مجموعه بهداشت و درمان استان بوده و هستند که از تک تک این بزرگواران به خصوص حجت الاسلام حسنوند و کوشکی (مسئولین دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک) که با بازدید و سرکشی های مداوم خود از بیمارستان ها و مراکز درمانی در روزهای کرونایی، موجب دلگرمی کادر درمان و ایجاد روحیه برای بیماران شدند، تقدیر و تشکر می نمایم.
دکتر جمالیان در پایان از طلاب جهادی که به مراکز اصلی و سانتر کرونا رفته و هر خدمتی که از دستشان بر می آمد را هم پای مدافعان سلامت انجام داده اند، نیز تشکر کرد.


نظر شما :