فناوری مهمترین هدف پژوهش

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۱ کد : ۱۳۹۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰۳
دانشیار ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پژوهشگران سعی می کنند امروزه با توجه به مسائل و مشکلات روز، تحقیقاتی را پیگیری و انجام دهند که منجر به فناوری و ایده و در نهایت با هدف ارائه راه حل، باشد.
فناوری مهمترین هدف پژوهش

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی گنجی افزود: تجربه چندین و چند ساله اساتید و پژوهشگران در فیلدهای مختلف علی الخصوص موضوع بهداشت و درمان که به سلامت مردم باز می گردد، می تواند چراغ روشنی برای آیندگان و رفاه حال مردم باشد.
وی اظهار داشت: در سال ۹۴ در کنار تدریس با گروه‌های مختلف دانشجویان پزشکی و پرستاری و علوم آزمایشگاهی در رشته ها و مقاطع مختلف در حال پژوهش بوده ایم که مهمترین آنها شامل بیماری‌های التهابی و بیماری مالتیپل اسکلروزیس، انواع سرطان و بیماری‌های خود ایمنی می باشد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر در مرکز تحقیقات پزشکی و مولکولی، طرح هایی در خصوص تولید کیت های تشخیصی در حال انجام است که امیدواریم با لطف خداوند متعال هر چه زودتر به نتیجه برسند.
دکتر گنجی در پایان تصریح کرد: از تمامی همکاران و مسئولینی که این بستر را فراهم کردند تشکر می کنم و امیدوارم در آینده با به چالش کشیدن پژوهش ها به ایجاد طرح فناورانه بتوان گام های بهتری در راستای ارتقای سلامت برداشت.


( ۲ )

نظر شما :