اعطای تسهیلات خرد به کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۴ کد : ۱۴۰۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۹۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با بانک رفاه به کلیه همکاران دارای حساب فعال، تسهیلات اعطا خواهد شد.
اعطای تسهیلات خرد به کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: این اقدام پیرو نامه نگاری های فراوان در مورخ 99/2/23 و تخصیص کامل سهمیه 250/000 میلیون ریالی مرحله نخست و در راستای افزایش تعاملات فی ما بین، مرحله دوم سال جاری مجموعه علوم پزشکی استان و واحدهای زیرمجموعه (ستاد، بیمارستان ها و ...) در شهرستان های تابعه که در شعب این بانک حساب فعال دارند، سهمیه ای به مبلغ 300/000 میلیون ریال اختصاص یافته است . 
وی اظهار داشت: همکاران گرامی با توجه به تناسب حقوق دریافتی و توان بازپرداخت متقاضیان نسبت به ارسال لیست اسامی و شعبه عامل، نوع و مبلغ تسهیلات و یا شرایط و یا تخصیص سهمیه به واحدهای تابعه با ذکر شعبه عامل و در نهایت مراجعه مستقیم کارکنان واجد  شرایط به شعبه عامل جهت اقدامات بعدی، حداکثر تا پایان ماه جاری می توانند به مدیریت شعبه بانک رفاه مراجعه و اقدام فرمایند.
وی خاطرنشان کرد: حداکثر مبلغ قابل تخصیص به فروش اقساطی خرید خودروی سواری تولید داخل،150/000/000 ریال با حداکثر سه سال مدت بازپرداخت، مبلغ 80/000/000 ریال برای فروش اقساطی خرید کالای اساسی با دوام ساخت داخل به مدت حداکثر 2 سال مدت بازپرداخت و تا مبلغ 400/000/000 ریال برای جعاله تعمیرات مسکن با مدت بازپرداخت حداکثر سه سال از جمله ی این تسهیلات است.
دکتر جمالیان گفت: همچنین برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد مسکونی(در قالب عقد مرابحه) تا مبلغ 1/000/000/000 ریال با مدت بازپرداخت حداکثر 48 ماه و نیز تا مبلغ 1/000/000/000 ریال با مدت بازپرداخت حداکثر 48 ماه برای تامین اموال و خدمات مورد نیاز خانوار(در قالب عقد مرابحه) پرداخت می شود.


( ۱۶ )

نظر شما :