شیوع بیماری کرونا، امتحان بسیار سخت و سنگینی بود اما تا انتهای راه چیزی نمانده

۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱ کد : ۱۴۰۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۴
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خطاب به کادر درمان و پرستاران گفت: تا انتهای راه تنها چند قدم دیگر مانده است.
شیوع بیماری کرونا، امتحان بسیار سخت و سنگینی بود اما تا انتهای راه چیزی نمانده

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی که برای تقدیر از پرستاران به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک رفته بود، افزود: شیوع و همه گیری بیماری کرونا، امتحان بسیار سخت و سنگینی بود، اما خدا را شاکریم که با همه رنجها، گنج ها و تجربه‌های بسیار زیادی را به دست آوردیم.

وی، ولادت حضرت زینب را به همه به خصوص پرستاران تبریک گفت و اظهار داشت: اگر از روز نخست شیوع این بیماری غفلت می کردیم، آسیب های بسیار زیاد و جبران ناپذیری به ما وارد می‌شد، اما با مدیریت خوب این بیماری در استان کنترل شد.

امام جمعه اراک در ادامه کارنامه استان را در یک سال اخیر و بعد از شیوع این بیماری قابل قبول دانست و بیان کرد: همه افراد، اعم از مردم و مسئولین در این کارزار سخت و نفسگیر پای کار آمدند و این کارنامه قبولی امروز به دلیل تلاش و همدلی آنهاست و نشان دهنده این است که اگر زمانی مشکلی پیش بیاید می توان با همدلی و همراهی از هر سختی و مشکلاتی عبور کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه آحاد در سنگرهای خدمت خود، جانانه ایستاده‌اند و پرستاران نیز در سنگرهای سلامت مقاومت کردند که مجدداً از تمامی خدمتگزاران به خصوص کادر درمان و به ویژه سفیدپوشان صبور عرصه سلامت تشکر و قدردانی می نماییم.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه هر کس همچنان باید در سنگرهای خدمت خود ایستادگی و خدمت کند، تاکید کرد: کرونا همچنان ادامه دارد و پایان نیافته، اما امیدواریم در اوایل سال آینده با تزریق واکسن، جشن پیروزی بر این بیماری را گرفته چرا که با توجه به همت متخصصان و پژوهشگران داخلی و در سایه خدمات کادر درمان به خصوص پرستاران، این اتفاق میمون و مبارک اصلاً دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: با همین مجاهدت ها توانستیم تا حدودی در یکی از بحرانی ترین حوادث قرن، فائق بیایم.

امام جمعه اراک در ادامه ضمن تشکر از زحمات پرستاران خاطرنشان کرد: این آمادگی ها همچنان باید حفظ شود تا شرایط کاملا تثبیت شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان ضمن اشاره به اینکه تنها راه پیروزی در این نبرد استقامت است و این که تا انتهای راه تنها چند قدم دیگر مانده، از مردم به خصوص کادر درمان خواست تا همواره به خدا توکل کرده و دعا کنند.


نظر شما :