پرستاران نماد صبر و رحمت

۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴ کد : ۱۴۰۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۲۴
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: پرستاران نماد صبر و لبریز از رحمت اند و شیوع کرونا تنها این دو مشخصه را بارزتر از سال های قبل به همگان گوشزد کرد.
پرستاران نماد صبر و رحمت

به گزارش وب دا مرکزی، خانم دکتر نظری که به صورت وبیناری، میهمان مراسم امروز روز پرستار در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک بود، پرستاران را به فرشتگان سپید پوش تشبیه کرد و افزود: این قشر زحمت کش با صبوری و ایثار و با داشتن مشکلات فراوانی بر بالین بیمار حاضر می‌شوند و در مراقبت از بیماران از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

وی ضمن تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) و تشکر از مجاهدت های پرستاران استان مرکزی به خصوص بخش کرونایی  اظهار داشت: پرستاران در طی این مدت و بعد از شیوع این بیماری منحوس، ایثارگری را به منصه ظهور رساندند و با تمامی مشقت ها و سختی ها علیه این بیماری، در میدان نبرد جانانه جنگیدند و در آسمان کشور خوش درخشیدند.

وی تاکید کرد: آنان در این راه مشکلات فراوانی را تجربه کردند اما این درد و رنج ها به خصوص دوری از خانواده را با آغوش باز به جان خریدند و تنها به فکر مداوای بیماران و هم استانی های خود بودند.

نظری خاطرنشان کرد: یاد و خاطره ی شهدای مدافع سلامت اعم از پزشکان و پرستاران که با شجاعت و دلیری جان خود را در راه حفظ سلامت مردم تقدیم نمودند، در تاریخ این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: امیدواریم امسال همزمانی روز پرستار با آیین کهن یلدا و آغاز زمستان، نوید بخش سفیدی و پاکی جامعه از این بیماری منحوس و دوری از رنج و بیماری و محنت برای تمامی هموطنان باشد.

وی در پایان و از طرف رحمانی فضلی (وزیر کشور) از زحمات مسئولین استان به خصوص نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی و رییس دانشگاه علوم پزشکی در کنترل نسبی و مدیریت خوب این بیماری در استان تشکر کرد.


( ۵ )

نظر شما :