رو به زمستان زرد

۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۹ کد : ۱۴۱۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به وضعیت موجود و طبق محاسبات انجام شده در استان مرکزی به جز شهرستان های اراک، خمین و شازند که نارنجی هستند، باقی استان در وضعیت زرد قرار خواهند داشت.
رو به زمستان زرد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به ارزیابی های به عمل آمده در هفته پیش رو، شهرستان های اراک، خمین و شازند در وضعیت نارنجی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: شهرستان های آشتیان، خنداب، دلیجان، زرندیه، ساوه، فراهان، کمیجان، محلات و تفرش نیز در وضعیت زرد قرار می گیرند که پیش بینی می شود امروز از طرف وزارت بهداشت نیز این موضوع اعلام گردد.

متولی سلامت استان مرکزی بیان کرد: وضعیت رو به بهبود استان را مدیون اتحاد، همدلی و همکاری مردم فهیم استان مرکزی، مسئولین، اصناف و... می باشیم.

وی تاکید کرد: در این میدان رزم، در کنار مدافعان سلامت که شبانه روزی در حال مبارزه با کرونا هستند، همکاری مردم، مسئولین و اصناف در رسیدن به وضعیت امروز ما بسیار حائز اهمیت است.

دکتر جمالیان در ادامه، ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان مرکزی تاکید کرد: ماه‌ها طول کشیده است تا به شرایط امروز برسیم، دل مشغولی های بسیار داشته ایم و عرق های بسیار در این راه ریخته ایم، این شرایط بسیار شکننده است، لذا خواهشمندیم که مردم نسبت به شیوع مجدد این ویروس غفلت نورزند و همچنان در حفظ پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.

وی یادآور شد: استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و همچنین یک استان صنعتی می باشد که مراودات اجتماعی زیادی در این استان صورت می گیرد، لذا باید توجه داشته باشیم که طوری رفتار نماییم تا تلاش های اخیر در جهت کنترل کرونا، هدر نرود و بتوانیم با استمرار پیگیری ها و کوشش های تمامی آحاد استان مرکزی به وضعیت زرد و سپس سفید ترفیع یابیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تصریح کرد: آنچه که امروز برای ما توسط همکاری ها و تلاش های همگان به ارمغان آمده است، بسیار ارزشمند بوده، اما فردا مثل چک ضمانتی است که تنها با تلاش‌ها و کوشش‌های همگان وصول شده و شیرینی آن کام همگی را خوشایند خواهد کرد.


( ۴ )

نظر شما :