افتتاح بخش جراحی فک و صورت با حضور مسئولین دانشگاه علوم اراک

۱۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۳ کد : ۱۴۳۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۹۲
با حضور مسئولین دانشگاه علوم اراک اولین مرکز جراحی دهان، فک و صورت دولتی در بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) اراک افتتاح شد.
افتتاح بخش جراحی فک و صورت با حضور مسئولین دانشگاه علوم اراک

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک  در حاشیه این مراسم گفت: این بخش برای اولین بار در استان و با همکاری ریاست، معاونین آموزش و درمان دانشگاه علوم پزشکی، دانشکده دندانپزشکی و بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) اراک به بهره برداری رسید.
دکتر احسان مومنی افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی و کلانشهر اراک در شاهراه مواصلاتی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور واقع شده و مصدومین و مجروحین تصادفات زیادی داشته و دارد و یکی از قطب های ترومای کشور محسوب می شود، وجود چنین بخشی به شدت احساس می شد.
وی اظهار داشت: با افتتاح این بخش خدماتی مختلف از جمله جراحی‌های دهان، فک و صورت به صورت تخصصی به هم استانی ها و بلکه به استان های همجوار ارائه خواهد شد.
وی تاکید کرد: عفونت ها، شکستگی های فک، ضایعات پاتولوژی و اعمال جراحی زیبایی همگی در حیطه کاری جراحان فک و صورت می باشد.
دکتر مومنی با اشاره به اینکه با افتتاح این بخش خدمات قابل قبول تری نسبت به گذشته به مردم در این زمینه ارائه می شود، گفت: بخش جراحی دهان و فک و صورت در ۱۵ تخت افتتاح شده و امیدواریم جوابگوی نیاز درمانی مردم باشد.
دکتر مومنی در پایان یادآور شد: با افتتاح این بخش از امروز اگر خدای ناکرده در هر نقطه از استان تصادفی رخ داده و فردی دچار شکستگی ناحیه صورت یا آبسه و عفونت فک شود، بخش جراحی دهان و فک و صورت بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) اراک مقصد این گونه بیماران است که تا پیش از این مصدومان و مجروحان و حتی کسانی که نیاز به اعمال جراحی مربوطه داشتند مجبور به مراجعه به بخش خصوصی بودند.


( ۱۴ )

نظر شما :