ارائه خدمات پزشکی با تعرفه های دولتی در کلینیک ایثار

۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۵ کد : ۱۴۵۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۷۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک  گفت: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دو کلینیک توانبخشی و دندانپزشکی به مجموعه ایثار منتقل و از این به بعد خدمات این دو حوزه با تعرفه های دولتی در محیطی مناسب تر و با کیفیت بیشتری به مردم ارائه می شود.
ارائه خدمات پزشکی با تعرفه های دولتی در کلینیک ایثار

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: یکی از مشکلات حوزه  سلامت استان مرکزی، عدم وجود خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی بود، چراکه هزینه بخش خصوصی بسیار بالا می باشد.

وی اظهار داشت: با راه اندازی کلینیک و دانشکده دندانپزشکی، خدمات ویژه این بخش در دو شیفت صبح(آموزشی) و عصر(درمانی) در تمامی رشته های دهان و دندان با کادری مجرب و ماهر به مردم قابل ارائه است.

وی تاکید کرد: این کلینیک از گستردگی خدمات با استقرار ۱۰۰ یونیت دندانپزشکی برخوردار است و خدماتی چون عصب کشی، ترمیم، کشیدن دندان، جراحی، پروتز ثابت و متحرک، جراحی لثه، خدمات دندانپزشکی کودکان، ارتودنسی، جرم گیری، جراحی لثه و بیماری های دهان در یک محیط انجام می گیرد و همشهریان و هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات آن بهره مند شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین با انتقال دانشکده توانبخشی به مجمتع ایثار کلیه خدمات توانبخشی از جمله کاردرمانی و فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و آب درمانی و... نیز در محیطی مناسب با تعرفه دولتی ارائه می شود.

دکتر جمالیان در پایان ضمن اشاره به اینکه مکان قبلی این دو دانشکده مناسب نبوده و فاصله زیادی با مرکز شهر داشت که همین امر باعث عدم استقبال و نارضایتی مردم شده بود، یادآور شد: با انتقال این دو دانشکده، به مرکز شهر و تجهیز دستگاه های پیشرفته تر، امیدواریم ضمن سهولت در دسترسی مناسب مردم به این مجتمع، خدمات با کیفیت تری که در شان مردم اراک و استان است نیز به مردم  ارائه شود.


( ۳۰ )

نظر شما :