دانشکده دندانپزشکی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و درمانی استان مرکزی

۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۴۵۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۹
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشکده دندانپزشکی به عنوان یک مرکز درمانی و آموزشی از لحاظ تعداد دانشجو و مراجعین، یکی از بزرگ ترین مراکز علمی و پزشکی در استان مرکزی است.
دانشکده دندانپزشکی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و درمانی استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان مومنی در حاشیه بازدید مسئولین تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی اراک، مرکز بهداشت و دانشکده های پزشکی و پرستاری، افزود: این مرکز آموزشی و درمانی مانند بیمارستان های آموزشی، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران در سطح استان ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: تا پیش از این، عدم اطلاع همشهریان و هم استانی ها از فعالیت این دانشکده و مرکز درمانی مهمترین چالش این مرکز بود که امیدواریم با تبلیغات گسترده و آشنایی مردم با این مرکز، شاهد رشد چشمگیر و روزافزون و البته ارائه خدمات با کیفیت و مناسب با تعرفه های دولتی به مردم باشیم.

وی تاکید کرد: در این مرکز، متخصصین ماهر و مجرب با به روزترین و با کیفیت ترین مواد دندانپزشکی موجود در بازار فعالیت می کنند و مراجعین می توانند خدمات دندانپزشکی مورد نیاز را با همان کیفیت بخش خصوصی و یا حتی بالاتر، ولی با تعرفه های کمتر دریافت کنند.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: دانشکده دندانپزشکی اراک زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال 90 مجوز تاسیس گرفت و با 4 متخصص و حداقل امکانات کار خود را شروع کرد، امروز بیش از 50 متخصص و با هیئت علمی خوب فعالیت آنها تداوم پیدا کرده، ولی از لحاظ ساختمان به دلایل مختلف استانداردهای لازم برای کارهای آموزشی و پژوهشی را ندارد.

دکتر مومنی با اشاره به اینکه فعالیت این دانشکده همچنان باید استمرار پیدا کند، تاکید کرد: این دانشکده در حال حاضر 180 دانشجو دارد که این تعداد قطعا درصورت تامین فضا و ارتقا ظرفیت های موجود به 250 دانشجو نیز خواهد رسید.


( ۴ )

نظر شما :