وضعیت خوب ولی شکننده کرونا در استان مرکزی

۲۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۸ کد : ۱۴۵۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۰
وضعیت خوب ولی شکننده کرونا در استان مرکزی

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: وضعیت کرونا در استان مرکزی، خوب ولی شکننده است و می طلبد برای حفظ این وضعیت بسیار هوشمندانه عمل کنیم.

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در حال حاضر شهرستان های محلات، زرندیه و تفرش در وضعیت آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

وی اظهار داشت: وضعیتی که امروزه رقم خورده است، مرهون زحمات مردم در رعایت پروتکل ها و تحمل محدودیت ها و سختی های بسیار بوده است؛ همچنین تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان نیز همیشه در خاطر ما خواهد ماند.

وی تاکید کرد: تجربه مرداد و شهریور ماه ۹۹ به همه ثابت کرد، که با اندکی سهل انگاری و غفلت با بحرانی چالش‌برانگیز روبرو خواهیم شد.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرهای شمالی کشور، باید بسیار در رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه ضمن اشاره به اینکه بازگشایی سریع و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی عاقبت خوشی نخواهد داشت، گفت: باید بسیار هوشمندانه و با تدبیر پیش برویم چراکه وضعیت فعلی استان بسیار شکننده و قابل بازگشت است.

وی تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی هرگونه دورهمی و مهمانی و همچنین  برگزاری هرگونه مراسم‌ و اجتماع ممنوع می باشد.

متولی سلامت استان مرکزی در پایان از مردم خواست تا همچنان پروتکل ها و موازین بهداشتی را رعایت کنند تا با موج چهارم مواجه نشویم.


( ۳ )

نظر شما :