رعایت پروتکل های بهداشتی تا رسیدن واکسن

۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶ کد : ۱۴۵۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۷
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید همچنان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یاد داشته باشیم کوچک‌ترین سهل انگاری موج چهارم کرونا را به شدت خطرناک خواهد کرد.
رعایت پروتکل های بهداشتی تا رسیدن واکسن

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، افزود:  در هفته‌های اخیر شاهد یک کاهش آماری به سبب رعایت پروتکل‌ها و همچنین اعمال برخی محدودیت‌ها بوده‌ایم که البته نباید غفلت کرد چراکه این آمار شکننده است.

وی اظهار داشت: کادر درمان و جهادگران عرصه سلامت در این ماه‌ها مجاهدانه و با تلاش شبانه روزی مشغول خدمت بودند که تلاش‌های کادر درمان در مدت این بیماری بسیار جای تقدیر دارد.

امام جمعه اراک با قدردانی ‌از دانشمندان کشورمان برای ساخت واکسن کرونا گفت هیچ نیازی به واکسن شبهه‌دار بیگانگان نداریم.

وی تاکید کرد: کشور ما تلاش‌های موفقی در زمینه تهیه واکسن کرونا داشته البته این واکسن دارای پیچیدگی‌های خاصی است که امید داریم تا هرچه سریع‌تر با تایید نهایی وارد مرحله تولید انبوه این واکسن شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشمندان ایرانی عزم خود را برای تولید واکسنی ایمن با کمترین عارضه به کار گرفته‌اند؛ این در حالیست که کشور ما و دانشمندان آن اثبات کرده‌اند که هیچ نیازی به بیگانگان ندارند و می‌توانند خود با اتکا به ظرفیت‌های داخل از مشکلات به خوبی و درستی عبور کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان مردم و مسئولین  را به رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغی وزارت کشور و بهداشت برای تداوم شرایط فعلی تا رسیدن واکسن ساخت داخل توصیه  کرد.


( ۱ )

نظر شما :