انتصاب عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان دبیر کمیته کلان منطقه ۶ اپیدمیولوژی کووید۱۹

۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۲ کد : ۱۴۵۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۹۱
طی حکمی از سوی دکتر حمید سوری رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی، دکتر امیر الماسی به عنوان دبیر کمیته کلان منطقه شش کشور منصوب شد.
انتصاب عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان دبیر کمیته کلان منطقه ۶ اپیدمیولوژی کووید۱۹

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حمید سوری در این حکم آورده است: نظر به اهمیت کنترل اپیدمی کووید19 و لزوم مشارکت حداکثری همه نقاط کشور و با توجه به تجربیات ارزشمند دکتر الماسی (عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک) این حکم ابلاغ شده است.

وی افزود: این کمیته بازوی کمیته کشوری در منطقه خواهد بود و وظیقه اش انجام فعالیت های لازم با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی تحت پوشش آن منطقه و سایر مسئولان ستادی مدیریت کرونا است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود با جلب مشارکت همکاران علاقمند مرتبط با اپیدمی نسبت به تشکیل کمیته اپیدمیولوژی منطقه ای اقدام نمائید.

دکتر سوری خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل لازم با کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید19، تحلیل هفتگی اپیدمی و تسلیم خلاصه گزارش سیاست‌گذاری و مدیریتی به رییس کمیته کشوری برای کمک به تصمیم‌گیری در مدیریت کرونا، همکاری لازم با مسئولان محلی برای تهیه محتواهای رسانه ای بومی مهمترین وظایف این گروه به شمار می رود.

رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی در ادامه پیش‌بینی روند اپیدمی و تدوین چشم‌انداز الگوی احتمالی اپیدمی برای آمادگی مقابله در منطقه، تحلیل دقیق داده‌های منطقه ای کرونا و ارائه پس ‌خوراند مناسب به شهرستانهای تحت پوشش منطقه، شناسایی و تحلیل طغیان‌های احتمالی و گزارش فوری به رییس کمیته کشوری و ارائه چالش ها،  پیشنهادات، نظرات و تجارب و ابتکارات موفق منطقه به ستاد کشوری برای بررسی و گسترش کشوری آنها را نیز از مهمترین شرح وظایف این گروه با مسئولیت دکتر الماسی است.


( ۴ )

نظر شما :