حساسیت بالای کار در دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۱ کد : ۱۴۶۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۴۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حساسیت کار در دفتر حقوقی ستاد دانشگاه بسیار بالاست و نیاز به دقت و ریزه کاری های زیادی دارد.
حساسیت بالای کار در دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی دانشگاه افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک حوزه های فراوانی دارد و برای پیشبرد اهداف و توسعه نیاز مبرمی به برنامه ریزی و همکاری و تعامل واحدها با یکدیگر به خصوص دفتر حقوقی دارد.
وی اظهار داشت: در برخی از موارد تعداد زیاد پرونده ها و البته کمبود نیروی انسانی باعث بروز مشکلاتی می شود که نیاز است دفتر حقوقی با برنامه‌ریزی و نظم در کارها مانع از بروز چنین مشکلاتی شود.
وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک در این زمینه جزو دانشگاه های موفق در سطح کشور بوده و عملکرد دفتر حقوقی در این مدت خوب و قابل دفاع است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: در مجموعه علوم پزشکی در سطح استان به دلیل تعجیل در به نتیجه نشستن یک اقدام، مدیران و مسولین البته با نیت خیرخواهانه و خدمت به مردم دست به تصمیمات سریع نسبت به سایر دستگاه ها می زنند که همین امر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که دفتر حقوقی می تواند با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.
دکتر جمالیان افزود: اقدامات مناسب در دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی می تواند ضمن کمک و حمایت مدیران در به نتیجه نشستن اهداف و اقدامات خود، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان را نیز به توسعه و پیشرفت یاری رساند.
وی در پایان، تعامل و همکاری مدیران و مسئولین با دفتر حقوقی و بالعکس را توصیه کرد.
گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات علی زند تشکر و غلامعباس حسین آبادی به عنوان مدیر امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی شد.


( ۱ )

نظر شما :