پذیرش بیشتر بیماران در ایام کرونا

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱ کد : ۱۴۶۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۲
مدیر پرستاری بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک گفت: با اختصاص یافتن دو مرکز به بیماران کرونایی ورود و پذیرش بیماران به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است.
پذیرش بیشتر بیماران در ایام کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، مختار ولی اللهی در برنامه رادیویی صدای سلامت، بیان کرد: علیرغم تغییراتی که در اثر بیماری کرونا در تمامی حوزه ها رخ داد، بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) تمامی خدمات درمانی را با اقتدار ارائه داد.
وی افزود: با اختصاص یافتن بیمارستان امیرالمومنین(ع) و آیت الله خوانساری به ارائه خدمت به بیماران کرونایی، پذیرش بیماران در مرکز درمانی ولی عصر(عج) نسبت به سال های مشابه گذشته بسیار بیشتر شده است.
وی تاکید کرد: با اوج گیری اپیدمی کرونا تعداد زیادی از پرسنل نیز به این بیماری مبتلا شدند که به تبع بار کاری سایر همکاران بسیار افزایش یافت، اما تمامی پرسنل با تحمل سختی ها و مشقت های بسیار در ارائه خدمت به بیماران کوشا بودند.
وی خاطرنشان کرد: در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، ۴۲۰ نفر کادر پرستاری وجود دارد که متشکل از پرستار، کمک پرستار پرسنل اتاق عمل و هوشبری می باشد.
ولی اللهی در پایان گفت: امیدواریم با رسیدن به درمان قاطع برای بیماری کرونا و بهره‌برداری هرچه زودتر مرکز درمانی جدید ولی عصر، بتوانیم خدمات درمانی شایسته و بایسته تری را به مردم استان ارائه دهیم.


نظر شما :