فعالیت پزشکی ۱۰۰ عضو هیات علمی و ۷۰ متخصص در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۲ کد : ۱۴۷۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۵
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: در حال حاضر این مرکز بزرگترین ظرفیت تخصصی و فوق تخصصی استان مرکزی را در خود جای داده است.
فعالیت پزشکی ۱۰۰ عضو هیات علمی و ۷۰ متخصص در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: در بحث های فوق تخصصی مثل عروق، جراحی دست، جراحی ستون فقرات و مراقبت های ویژه نیز این مرکز به خدمت رسانی مشغول است.

وی اظهار داشت: این مرکز  در ۶ رشته تخصصی اقدام به پذیرش و آموزش دستیاران از جمله رشته های بیهوشی، اورژانس، جراحی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب و رادیولوژی می کند.

وی تاکید کرد: در بخش آموزش، این بیمارستان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزش پزشکی و پیراپزشکی در سطح استان است، تمام دانشجویان پزشکی، پرستاری، رادیولوژی و آزمایشگاه و سایر رشته ها به طور منظم در این مرکز آموزش می‌بینند.

دکتر محمودیه خاطرنشان کرد: استانداردهای اقامت مریض در اورژانس Acut الگوی قابل تحسین و مثال زدنی است چرا که مدت اقامت بیمار در بخش حاد دو ساعت است یعنی علی‌رغم بار فراوان مراجعات و شلوغی و درگیری های فراوان بیش از ۲ ساعت، بیماری در بخش حاد بستری نخواهد بود.

وی یادآور شد: بیماران زمانی که به بخش حاد مراجعه می‌کنند، کارهای اولیه از جمله تشکیل پرونده اتفاق می‌افتد و بلافاصله به بخش اورژانس بستری، اتاق عمل و بخش های دیگر منتقل می شوند و یا ترخیص می شوند به لحاظ تعداد پذیرش و خدماتی که در بخش اورژانس حاد اتفاق می‌افتد، بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک در سطح کشور یک بیمارستان نمونه از لحاظ خدمت رسانی بوده که مدیون و مرهون تلاش متخصصان طب اورژانس است.


( ۱ )

نظر شما :