کلینیک تخصصی و سرپایی بیمارستان حضرت ولی عصر به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان است

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۳ کد : ۱۴۷۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۹
مسئول کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: کلینیک تخصصی و سرپایی این مرکز به صورت ۲۴ ساعته انواع خدمات درمانی را ارائه می دهد.
کلینیک تخصصی و سرپایی بیمارستان حضرت ولی عصر به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان است

به گزارش وب دا مرکزی، ایمان فراهانی در برنامه رادیویی صدای سلامت از رادیو شبکه آفتاب، افزود: کلینیک سرپایی مرکز ولی عصر(عج)، جنب میدان ولی عصر واقع شده و دارای پزشک عمومی، داروخانه، واحد تزریقات و پانسمان بوده و اقدامات اولیه برای بیماران سرپایی انجام می شود که بطور میانگین، روزانه حدود ۴۰۰ نفر مراجعه کننده دارد.

وی اظهار داشت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان در طبقه دوم ساختمان اورژانس قرار دارد و دارای ۱۷ کلینیک تخصصی در انواع رشته‌های گوناگون بوده که مهمترین آنها شامل ارتوپدی، جراحی اعصاب، داخلی، مغز و اعصاب، جراحی عمومی، کلیه و مجاری ادرار، قلب و عروق، گوارش و ... است.

وی تاکید کرد: چند کلینیک جدید نیز در سال گذشته به پلی‌کلینیک تخصصی این بیمارستان اضافه شدند که شامل درمانگاه های طب سنتی، مشاوره و روانشناسی می باشد.

فراهانی تکمیل کرد: خدمات دیگر از جمله آندوسکوپی، کولونوسکوپی، نوارهای عصب و عضله، نوار مغز، نوار قلب و اکو و انواع جراحی های سرپایی و عمومی و پوست، خدمات ارتوپدی، انواع پانسمان ها بخیه، گچ گیری و...ارائه می شود، که روزانه حدود ۳۰۰ نفر مراجعه کننده از خدمات این واحد استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: برنامه روزانه این کلینیک در سایت بیمارستان قرار گرفته است که به منظور جلوگیری از تجمع در حال حاضر نوبت دهی این کلینیک به صورت تلفنی با شماره گیری ۳۳۸۹۰ و یا از طریق اپلیکیشن و اینترنت امکان پذیر است.


( ۲ )

نظر شما :