اولویت های اداره نظارت بر مواد غذایی جهت ارتقاء کیفیت شاخص ها

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۵ کد : ۱۴۷۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۴
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همفکری، هم افزایی، بروز رسانی اطلاعات و تخصصی نمودن کارها از اولویت های اداره نظارت بر مواد غذایی است.
اولویت های اداره نظارت بر مواد غذایی جهت ارتقاء کیفیت شاخص ها

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر رضا تاجیک در جلسه کمیسیون فنی تخصصی صدور پروانه های بهداشتی و واحدهای تولیدی، غذایی و بهداشتی، ضمن تاکید بر ارتقا شاخص کیفیت و تخصصی نمودن کارها، افزود: هم افزایی و همکاری های همه جانبه در فعالیت های اداره نظارت بر مواد غذایی در پیشبرد اهداف مشترک از اولویت های اصلی معاونت غذا و دارو است.

وی اظهار داشت: رابطه بین اداره نظارت و تولید باید در جهت ارتقاء و افزایش توان رقابتی و همچنین بالا بردن سطح کیفی محصولات تولیدی باشد و این مهم یکی از اهداف اصلی معاونت غذا و دارو است.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی تولیدکنندگان سودجو علاوه بر اینکه در این راستا همکاری ندارند، بلکه بدنبال فرار از چارچوب قوانین و ضوابط تولید مناسب جهت کم کردن هزینه های تولید خود می باشند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: مشارکت مسئولین فنی و کارشناسان صنایع غذایی و تشکیل کمیته های تخصصی با هدف پیشبرد اهداف در همه ابعاد لازم و ضروری است.


( ۱ )

نظر شما :