ثبات کرونا در ۳ دوره ۱۵ روزه

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۵ کد : ۱۴۷۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۶
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تحت تاثیر تدابیر بهداشتی و درمانی، شاهد کاهش بار مراجعات بستری و سرپایی از آواخر آذر بوده ایم.
ثبات کرونا در ۳ دوره ۱۵ روزه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده افزود: به خاطر برنامه ریزی و محدودیت هایی که به شایستگی توسط مردم اجرا شد، در 3 دوره 15 روزه، در مراجعات سرپایی و بستری در مراکز درمانی، شاهد ثبات و کاهش بوده ایم.

وی تاکید کرد: به همین خاطر طبق تصمیمات اتخاذ شده در دانشگاه علوم پزشکی، مقرر شد بیماران هماتولوژی و آنکولوژی که به بیمارستان امیرکبیر منتقل شده بودند، با آرام شدن شرایط  پس از ضدعفونی بخش و مرکز مورد نظر به بیمارستان آیت الله خوانساری بازگردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور انسجام اقدامات، کلینیک عفونی بیمارستان آیت الله خوانساری از هفته پیش تعطیل شده و هیچگونه پذیرش بیماران تنفسی و مشکوک به کرونا نخواهد داشت.

دکتر صادقی تاکید کرد: بیمارانی که علائم مشکوک و یا اختلالات تنفسی دارند، می توانند به کلینیک تنفسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) و یا کلینیک تخصصی امام رضا(ع) مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک تنها سانتر درمان و ریفرال کرونا در مرکز استان است و دیگر مراکز درمانی و بیمارستان ها به روال عادی خود و ارائه دیگر خدمات بازگشته اند.

وی افزود: برای بیماران عفونی غیر کرونایی نیز یک بخش کاملاً مجزا در بیمارستان آیت الله خوانساری اندیشیده شده تا با خاطری مطمئن فرایند درمان خود را طی نمایند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین ابراز امیدواری کرد: تا با تداوم شرایط خوب و مطلوب فعلی، بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک نیز به شرایط عادی خود بازگردد.

دکتر صادقی در پایان از پرداخت پاداش کرونایی تیر و مرداد همکاران درگیر با کرونا، در هفته جاری خبر داد.


( ۲ )

نظر شما :