آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی اراک ارتقاء یافت

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸ کد : ۱۴۷۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۰
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک از ارتقاء آشپزخانه صنعتی دانشگاه در جهت رفاه هرچه بیشتر دانشجویان و همکاران خبر داد.
آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی اراک ارتقاء یافت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر فخرالدین شریعتمداری گفت: برای ارتقاء کیفیت این آشپزخانه ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: در این ایام سهمگین کرونا رسالت های دیگر از جمله پیگیری کارهای دانشجویان نباید به تعویق می‌افتاد.

وی تاکید کرد: برای این آشپزخانه ۵ دیگ اتوماتیک ۲۵۰ لیتری، یک عدد دیگ سرخ کن، ۴ عدد گرمخانه استیل گازی، دو عدد گرمخانه برقی، یک یخچال ایستاده بزرگ، چهل بن ماری، یک میکسر و یک دستگاه آب جوش ۲۵۰ لیتری خریداری شد.

دکتر شریعتمداری خاطرنشان کرد: این اقدامات در جهت رفاه و آسایش هرچه بیشتر دانشجویان انجام شده است و سعی می کنیم در همین راستا اقدامات بیشتری را در شان دانشجویان عزیز در آینده برنامه ریزی و عملی کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین با تاکید بر اینکه  دانشجویان، آینده سازان کشور هستند و توسعه و پیشرفت کشور به دست آنها رقم می خورد، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا همه دانشجویان علی الخصوص دانشجویان علوم پزشکی ضمن  تحمل وقفه و سختی هایی که در ادامه روند تحصیل به وجود آمد، در حد توان و هر حوزه ای که نیاز بود به یاری و کمک مجموعه علوم پزشکی شتافتند.


( ۳ )

نظر شما :