طرح شهید سلیمانی از بهترین راهکارها در مدیریت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲ کد : ۱۴۷۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۷
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح شهید سلیمانی یکی از بهترین راهکارها در مدیریت و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا است.
طرح شهید سلیمانی از بهترین راهکارها در مدیریت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، سردار محسن کریمی افزود: اکنون به برکت نام مبارک شهید سلیمانی و همت همه نیروها به خصوص کادر درمان مجاهد و بسیجیان فداکار موفقیت ۱۰۰ درصدی در این طرح حاصل شده است.

وی اظهار داشت: به واسطه همه مجاهدت‌های انجام شده، کاهش چشمگیر مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا قابل مشاهده است و البته این آمارهای کاهشی نباید انگیزه نیروها را برای ادامه طرح کاهش دهد.

وی بیان کرد: کاهش شیوع و قطع زنجیره بیماری تنها با همت گسترده و رعایت دستورالعمل‌ها محقق خواهد شد و لذا هم تلاش‌ها و هم رعایت پروتکل‌ها باید با قوت و جدیت ادامه دار باشد.

وی تاکید کرد: امروز انگیزه بخشی به کادر درمان و بسیجیان برای ادامه طرح شهید سلیمانی یک ضرورت محسوب می‌شود که باید مورد توجه باشد، چراکه در طی این مدت خالصانه پای کار آمدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان برای ضربه زدن به روحیه خودباوری جوانان و تضعیف اراده آنها از هر شگرد و توطئه‌ای استفاده می‌کنند که در طی این مدت هم تلاش دشمن برای خرید واکسن خارجی که غیرقابل اطمینان و اعتماد بودن آنها هم از نظر عقلی و هم از نظر علمی ثابت شده، قابل مشاهده بود که با بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران بار دیگر با شکست سنگین مواجه شد.

سردار کریمی یادآور شد: طرح شهید سلیمانی با جهاد همه جانبه و بسیج عمومی مردم برای سلامت و کاهش آسیب‌های کرونا شرایط را کاملاً تغییر داد و این طرح که با محوریت روحیه بسیجی در حال انجام است بار دیگر تفکر نجات بخش بسیج را به اثبات رساند.

وی در پایان گفت: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی بار دیگر پویایی و نشاط بسیج را به رخ کشاند و همان‌گونه که بسیج در طول سال‌های انقلاب صحنه‌های به یادماندنی را به یادگار گذاشته در این طرح نیز بار دیگر این حماسه خلق شد.


نظر شما :