بهره برداری از مرکز سوانح و سوختگی در فروردین سال آتی

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۳ کد : ۱۴۷۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امیدواریم مراحل تکمیل فازهای مختلف پروژه مرکز سوانح و سوختگی طبق برنامه ریزی پیش رفته و در فروردین ماه سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از این مرکز باشیم.
بهره برداری از مرکز سوانح و سوختگی در فروردین سال آتی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: از سازمان انرژی اتمی کشور و صنعت آب سنگین خنداب به خصوص جناب آقای دکتر زارعان(دستیار ویژه ی رییس سازمان انرژی اتمی) برای حمایت و پیگیری های مکرر برای به نتیجه نشتسن این تلاش ها و آغاز به کار این مرکز، کمال تشکر را داریم.
او اظهار داشت: این پروژه با جدیت هر چه تمام تر با توجه به احساس نیازی که در استان به این بخش است و جای خالی این مرکز به شدت به چشم می آید، در حال انجام است و خوشبختانه از برنامه ریزی ها عقب نیستیم و امیدواریم در اولین ماه از سال جدید آن را به چرخه درمان اضافه کنیم.
وی تاکید کرد: تجهیز این مرکز بر عهده وزارت بهداشت است و با پیگیری هایی که انجام شده و قول مساعدی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده اند به محض تحویل ابنیه به دانشگاه علوم پزشکی این مهم انجام خواهد شد.
دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی و پیش بینی اتفاقات این چنین وجود و استقرار این مرکز به شدت احساس نیاز می شد.


نظر شما :