برگزاری سومین جلسه هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با محوریت حسابرسی مالی و گزارش عملکرد در بیماری کووید ۱۹

۰۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۱ کد : ۱۴۸۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۴۹
رییس دبیرخانه هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سومین جلسه هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های علوم پزشکی خمین و ساوه که به صورت وبیناری در دو محل دانشگاه علوم پزشکی اراک و دبیرخانه مرکزی هیئت امنای وزارتخانه تشکیل شد.
برگزاری سومین جلسه هیئت امنا دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با محوریت حسابرسی مالی و گزارش عملکرد در بیماری کووید ۱۹

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس رضا ابراهیمی افزود: در این جلسه با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی و دیگر اعضای هیئت امنا گزارش حسابرسی سال ۹۸ دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.
وی تاکید کرد: خدا را شاکریم امسال مثل ادوار گذشته از نظر مالی نمره و امتیاز مطلوب را کسب کردیم.
وی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های علوم پزشکی خمین و ساوه گزارش حسابرسی مورد مقبولیت و تایید اعضای هیئت امنا قرار گرفت.
وی تکمیل کرد: در ادامه این جلسه به غیر از گزارش حسابرسی، گزارش عملکرد دانشگاه ها در خصوص پیشگیری، کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ مطرح شد که دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، گزارش کامل و جامعی را در این خصوص مطرح کرد.
وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه بررسی دستورات مشترک مورد بازنگری قرار گرفت، که ۱۲ دستور مشترک تصویب شد و دستورات اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های خمین و ساوه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
ابراهیمی در پایان گفت: در این جلسه دکتر گلمکانی مشاور وزیر و سید عبی آقازاده استاندار مرکزی از زحمات و تلاش دانشگاه‌های استان مرکزی رضایت کافی داشتند و از این زحمات چند ماهه تقدیر و تشکر کردند.


( ۲ )

نظر شما :