ارائه بهترین خدمات با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی اراک

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶ کد : ۱۴۸۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۹۶
رییس دانشکده دندانپزشکی اراک گفت: مرکز درمانی آموزشی دانشکده دندانپزشکی اراک به عنوان بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی در سطح استان مرکزی عمل می کند و سعی می کنیم خدمات پرهزینه دهان و دندان را با بالاترین کیفیت و کمترین تعرفه به مردم ارائه دهیم.
ارائه بهترین خدمات با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر احسان مومنی افزود: یکی از رسالت‌های این مرکز ارائه بهترین خدمات با تعرفه دولتی است، چرا که امروزه تعرفه های دندانپزشکی روز به روز در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: از دیگر رسالت‌های این دانشکده تربیت نیروی دندانپزشک متعهد برای تمام نقاط کشور به خصوص استان مرکزی است چرا که برخی از نقاط محروم استان از داشتن دندانپزشک بی‌بهره هستند، به همین دلیل تامین نیرو برای نقاط مختلف استان یکی دیگر از رسالت های مهم ماست.

وی تاکید کرد: دانشکده دندانپزشکی با داشتن ۱۰۳ یونیت و تجهیزات به روز و مدرن دندانپزشکی آماده ارائه خدمت با تعرفه های دولتی می باشد و خدماتی از جمله ارتودنسی، دندانپزشکی اطفال، ترمیم، درمان ریشه، جراحی، پروتز ثابت و متحرک، جرمگیری، بیماری های دهان، لثه و دندان می باشد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی ارائه درمان برای کودکان فلج مغزی و جسمی است که این مورد در بیمارستان امیرکبیر تحت بیهوشی انجام می شود؛ این خدمات باعث می شوند که بیماران نیازمند به خارج از استان مراجعه نکنند و تمامی خدمات مورد نیاز را در داخل مرکز استان انجام دهند.

دکتر مومنی تصریح کرد: یونیت هایی نیز جهت ارائه خدمت به بیماران خاص مثل هپاتیت یا بیمارانی که دچار مشکلات سیستم ایمنی هستند در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: افتتاح اورژانس شبانه روزی دندانپزشکی در آینده این امکان را به  شهروندان می دهد تا برای اورژانس های دندانپزشکی مثل دندان درد، آبسه، تورم و عفونت در هر ساعتی از شبانه روز مراجعه نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی استانداردها و پروتکل های بهداشتی در این مرکز با توجه به شیوع  ویروس کرونا اجرا و انجام می شود و مراجعین می توانند بدون هیچ هراسی به این مرکز مراجعه و خدمات خود را دریافت کنند.

گفتنی است دانشکده دندانپزشکی در خیابان هپکو، خیابان نواب صفوی، روبروی اداره پست واقع شده و در حال حاضر از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ در شیفت صبح و در آینده نزدیک نیز با راه اندازی شیفت عصر به مردم ارائه خدمت می کند.


( ۸ )

نظر شما :