تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از حوزه مالی و توسعه دانشگاه

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۴ کد : ۱۴۸۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۳
دکتر سید محمد جمالیان از مجموعه مدیریتی و پرسنل حوزه مالی دانشگاه به خاطر کسب نمره مطلوب در گزارش حسابرسی دانشگاه در دو سال پیاپی تشکر و قدردانی نمود.
تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از حوزه مالی و توسعه دانشگاه

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کسب این موفقیت و نمره مطلوب توسط حوزه های مالی، بودجه و معاونت توسعه دانشگاه در آخرین جلسه هیات امنا که در سال های گذشته به صورت مشروط مورد قبول واقع می شد، نشان از جدیت، تلاش و انضباط مالی می باشد که در این مجموعه وجود دارد.

وی افزود: امروزه در هر سازمانی حسابدار و مدیران مالی به عنوان یکی از حلقه های اصلی زنجیره سازمان محسوب شده و تحقق اهداف سازمان و پیشبرد امور، وابسته به عملکرد صحیح، دقیق و سریع این بخش می باشد.

وی تاکید کرد: در دانشگاه علوم پزشکی اراک این امر بسیار مشهودتر و از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد و یکی از دلایل موفقیت این سازمان داشتن نقطه قوت در مدیریت مالی و بودجه می باشد و این گونه موفقیت ها حاصل تلاش تمامی پرسنل مالی دانشگاه از مدیران تا کارمندان حوزه مالی در ستاد دانشگاه و دیگر مراکز تابعه می باشد.

دکتر جمالیان در پایان افزود: بی شک حسابداری از جمله مشاغل حساس و مهم در سازمان ها است که در حوزه سلامت، به سبب تنوع خدمات و گردش های مالی کلان، از اهمیت دوچندان برخوردار می باشد و کارکنان حوزه مالی دانشگاه نقش قابل توجهی در مدیریت بهینه منابع و مصارف و اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع مدیریتی ایفا می کنند و سعی و تلاش این همکاران در ارتقا و دستیابی به اهداف دانشگاه از اهمیت بسزائی برخوردار است.


نظر شما :