اعتبار بخشیدن به جایگاه درمان با نظارت

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۲ کد : ۱۴۹۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۷
مدیر نظارت و اعتباربخشی بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کار نظارت بر مراکز درمانی و مطب ها با وجود شیوع ویروس کرونا، مستمر بوده و ادامه دارد.
اعتبار بخشیدن به جایگاه درمان با نظارت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نگین مشتاقی افزود: این نظارت ها طبق چک لیست های ابلاغی وزارت بهداشت و توسط همکاران نظارت بر درمان، اجرا و بازدیدهایی نیز در سطح استان و در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک صورت گرفته و نکاتی که نیاز به آموزش و حتی تذکر جدی بود، داده و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نکاتی که نیازمند اصلاح بودند، مورد بازیابی قرار گرفته است، اظهار داشت: در سطح کلانشهر اراک، روسا و مدیران بیمارستانها همکاری‌های خوبی با گروه ناظرین داشتند و به تمام فرآیندها توجه لازم مبذول شد.

وی تاکید کرد: به منظور گسترش سطح نظارت ها در استان، کارشناسان ستادی با همکاران شهرستان ها همکاری و هم پوشانی خوبی داشته و با کمک یکدیگر،  توانستند  بسیاری از مطب های پزشکی، دندانپزشکی و کلینیک ها را بازدید و نقاط قوت و ضعف را ارزیابی نمایند.

دکتر مشتاقی  با تاکید بر استمرار این نظارت ها و بازدیدها خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این بازدیدهای میدانی، نقاط مثبت به عملکرد ضعیف برخی مراکز و همکاران بیشتر بود اما نقاط منفی نیز مشاهده و تذکر داده شد که امیدواریم با رفع موانع، شاهد ارتقاء و بهبود ارائه خدمات پزشکی به هماستانی های عزیز باشیم.

مدیر نظارت و اعتباربخشی بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب در فورا در جریان بگذارند تا با خاطیان برخورد شود.


( ۱ )

نظر شما :