مشاهده شیب ملایم صعودی کرونا در تفرش

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۰ کد : ۱۴۹۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۸
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش از افزایش نسبی مراجعین به مراکز درمانی در ۱۰ روز گذشته خبر داد.
مشاهده شیب ملایم صعودی کرونا در تفرش

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اردلان زیلابی گفت: در حال حاضر وضعیت این شهرستان با توجه به اعمال محدودیت های ماه های قبل و همکاری خوب مردم و البته طرح شهید سلیمانی، آبی است، اما متاسفانه در چند روز گذشته شواهد نشان از علایم شروع موج جدید می دهد.
وی افزود: برای حفظ و استمرار شرایط مطلوب فعلی، قرار است با همکاری شبکه بهداشت و فرمانداری این شهرستان، محدودیت های نسبتاً معقول و قانونی اتخاذ و اعمال شود. 
وی با اشاره به اینکه محدودیتی در انجام تست های سریع(rapid) و (pcr) نداریم، تاکید کرد: از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی نه تنها افرادی که در یکی از این دو روش تشخیصی، مثبت اعلام می شدند، بلکه تا ۱۰ نفر از بستگان و نزدیکان آنها را نیز غربالگری می شوند.
دکتر زیلابی خاطرنشان کرد: بجز چند روستای کم جمعیت، فعالیت های آموزشی و مدارس در این شهرستان غیرحضوری است و برای ثبات این وضعیت و استمرار آموزش از راه دور، با مسئولین شهرستان جلسات متعددی گذاشته شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش همچنین یادآور شد: در حال حاضر انبار دارویی تکمیل است و کمبودی در این زمینه احساس نمی شود.
وی در پایان افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مقرر شده، تعدادی ماسک رایگان بین مردم در مصلی این شهر توزیع و همچنین برخی از پزشکان با حضور در روستای محروم نقوسان، مردم را به صورت رایگان ویزیت نمایند.


( ۳ )

نظر شما :