کلینیک امام رضا(ع) فعال در زمینه عفونی و کرونا

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۱ کد : ۱۵۰۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۸۶
متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: با توجه به اپیدمی و فراگیر شدن کرونا، بخش زیادی از مراجعه بیماران عفونی مربوط به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ می باشد که کلینیک بیماری های عفونی در شیفت صبح و عصر در کلینیک امام رضا(ع) فعال تر از روزهای گذشته شده است.
کلینیک امام رضا(ع) فعال در زمینه عفونی و کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علی اصغر فرازی افزود: آزمایشگاه این مرکز نیز در خصوص خدمات بالینی و مولکولی بیماری های عفونی از جمله انجام تست PCR فعالیت خوب و شایانی را داشته است و استان مرکزی جز استان‌های معدود کشور است که از ابتدای کرونا این بخش را فعال نموده و خدمات مناسب و به موقعی را ارائه داده است.

این فوق متخصص کنترل بیماری های عفونی همچنین یادآور شد: اپیدمی کرونا مشکلات عدیده‌ای برای کل دنیا ایجاد کرده است، اما علیرغم همه مشکلات  با همدلی و هماهنگی مردم و مسئولین توانسته ایم تا حد زیادی بیماری را کنترل کنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: امیدواریم با خدماتی که در این کلینیک ارائه می شود، در کنترل  این بیماری(کرونا) و بیماری های عفونی و سایر بیماری‌های دیگر موفق عمل کرده و با استمرار این هماهنگی و همدلی بین مردم و مسئولین، وضعیت اراک هر چه زودتر به حالت آبی در بیاید.


( ۱۲ )

نظر شما :