ارائه خدمات سرپایی در کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۹ کد : ۱۵۰۰۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۰۶
مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خدمات سرپایی در بحث درمان به بیماران نیازمند، در کلینیک های ویژه ارائه می شود.
ارائه خدمات سرپایی در کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، میثم بخشی افزود: کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک شامل سه کلینیک امام رضا(ع)، کوثر و کلینیک تازه تاسیس ساعی هستند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه کلینیک امام رضا(ع) نامی آشنا در میان مردم استان مرکزی بوده و بزرگترین و شلوغ ترین کلینیک دانشگاهی شهر اراک است که علاوه بر اراک به کل استان مرکزی و استان‌های مجاور خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تاکید کرد: خدمات متنوعی از جمله کلینیک های ارتوپدی، اطفال، اورولوژی، پوست، ترمیمی و زیبایی، جراحی، ریه، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، خون و سرطان، داخلی و عفونی، نورولوژی، دیابت و فشار خون، اعصاب و روان، غدد، قلب و عروق، گوارش، گوش و حلق و بینی از جمله بخش های مهم این مرکز است‌.

بخشی خاطرنشان کرد: قسمت های پاراکلینیکی که در این کلینیک فعالیت می‌کنند، از جمله نوار عصب عضله، اسپیرومتری، اتاق‌عمل سرپایی، نوار قلب، کلینیک خاص نوردرمانی، اکو، تست ورزش، سونوگرافی، رادیوگرافی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی و نوار مغز است.

مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: از ابتدای امسال و حدود 10 ماه اخیر تا پایان دی ماه، بیش از ۱۴۰ هزار بیمار در کلینیک های ویژه ویزیت شده اند و خدمات دریافت نموده اند، همچنین کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگ تر در بحث مقابله با کرونا، با فعال کردن کلینیک های عفونی و آزمایشگاه تخصصی سلولی مولکولی یکی از افتخارات این کلینیک است که به نام امام رئوف(ع) مزین شده است.

وی تاکید کرد: ۲ آزمایشگاه ژنرال و آزمایشگاه تشخیص سلولی مولکولی  در این مرکز جانمایی شده است که یکی از تخصصی ترین آزمایشگاه های کشور بوده و آزمایشگاه تشخیص سلولی مولکولی انجام تست کرونا، دومین آزمایشگاه در کشور است.

بخشی خاطرنشان کرد: انجام تست های تشخیصی کرونا را از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا آغاز نمود و به صورت شبانه‌روزی نمونه های مختلف کرونا از سراسر استان به این آزمایشگاه تحویل داده می شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جواب نهایی آماده و مشخص می شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۱ هزار تست کرونا از ابتدای سال ۹۹ تا پایان دی ماه در این آزمایشگاه سلولی مولکولی انجام شده و قریب به ۱۴ هزار و ۵۰۰ آزمایش جنرال (غیر از کرونا) در آزمایشگاه مرکزی این کلینیک انجام شده است.

مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه یادآور شد: یکی دیگر از خدمات شایان و قابل دفاع این مرکز، ویزیت و تعیین تکلیف بیش از ۱۵ هزار بیمار مشکوک به کرونا توسط متخصصین در این کلینیک می باشد.

وی از مردم درخواست کرد تا برای جلوگیری از انتشار این ویروس و همچنین قطع زنجیره انتقال با توجه به شکننده بودن وضعیت و احتمال آغاز موج چهارم، حتی الامکان از دو روش غیر حضوری برای تعیین وقت و نوبت دهی (1-تلفنی و شماره گیری 3839 و 2- مراجعه به پایگاه اینترنتی Nobat.Arakmu.ac.ir) استفاده کرده و در ساعات مشخص شده به کلینیک مراجعه نمایند.

گفتنی است کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) در خیابان شهید شیرودی حد فاصل میدان ولی عصر(ع) تا میدان راه آهن واقع شده و از روزهای شنبه تا پنجشنبه به غیر از روزهای تعطیل در دو شیفت صبح و عصر خدمات تخصصی و فوق تخصصی را به مردم استان ارائه می‌دهد.


( ۱ )

نظر شما :