دکتر فرازی متخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی اراک دچار سانحه رانندگی شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۹ کد : ۱۵۰۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۰۳
متاسفانه در تاریخ ۱۷ بهمن دکتر علی اصغر فرازی(متخصص بیماری های عفونی و فوق تخصص کنترل بیماری های عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک) دچار سانحه رانندگی شده و به شدت مصدوم شده اند.
دکتر فرازی متخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی اراک دچار سانحه رانندگی شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا محمدی(متخصص جراحی مغز و اعصاب و فلوشیپ  جراحی ستون فقرات) پزشک معالج دکتر فرازی گفت: به دلیل سرنگونی خودرو به ستون فقرات این همکار گرامی آسیب وارد شده که به دلیل موقیعت جغرافیایی مکان واژگونی(محور تهران-قم) ابتدا به بیمارستان شهید بهشتی قم و سپس به خاطر درخواست خانواده و رییس دانشگاه به اراک منتقل شدند.

وی افزود: آسیب ستون فقرات دکتر فرازی به صورت شکستگی - دررفتگی مهره c5 , c6 گردنی است و متاسفانه آسیب نخاعی نسبتاً شدید بر اثر شدت جراحات به ایشان وارد شده است.

وی تاکید کرد: در ارزیابی های اولیه به احشاء شکمی، آسیبی وارد نشده بود و بارز نبوده و خونریزی خاصی نبود و تنها آسیب جزئی در ناحیه قفسه سینه مشاهد می شد.

دکتر محمدی گفت: سی اسکن مغر ایشان نرمال بود و شرایط کلی کاملا نرمالی را طی می کردند که شواهد ضایعه نخاعی و آسیب ستون فقرات را داشتند.

وی تاکید کرد: با توجه به شکستگی - دررفتگی ستون فقرات ایشان، شبانه در سه مرحله عمل جراحی برای آزادسازی نخاع و ایجاد ثبات در ستون فقرات و جا اندازی شکستگی ها و دررفتگی ها انجام شد که بعد از اتمام عمل به آی سی یو جراحی منتقل شد.

دکتر محمدی یادآور شد: اقدامات درمان و مراقبت های ضروری و حیاتی بعدی در تیم بیهوشی آی سی یو و متخصصان در حال انجام است و امیدواریم با کمترین صدمه، این همکار گرامی به محیط خانواده و کار و درمان بازگردند.


( ۳۲۰ )

نظر شما :