اقدامات موثر و کارآمد امدادگران عاشورایی

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵ کد : ۱۵۰۴۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از حمایت و کمک های موسسه خیریه  امدادگران عاشورایی در اپیدمی کرونا تقدیر و تشکر کرد.
اقدامات موثر و کارآمد امدادگران عاشورایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: عزیزان امدادگران عاشورایی صحنه هایی از  رشادت را در کنترل این بیماری منحوس خلق کردند.

وی افزود: امدادگران عاشورا یادآور عزیزانی است که در حماسه بسیار بی‌بدیل عاشورا در کنار غم‌دیدگان و زخم‌خوردگان حادثه کربلا و حضرت زینب (س) غمدیده، غم‌گسار و پرستار حادثه کربلاست، هستند.

وی تاکید کرد: عزیزان ما در موسسه خیریه امدادگران عاشورا با پایه‌گذاری این امر خیر، کار بزرگی را برای کشور رقم زدند، مجموعه دلسوزی که با اندکی سرمایه و با کمک خیرین، کار خود را برای رسیدگی به بیماران سرطانی و نیازمندان آغاز کردند و خداوند بزرگ را شاکرم که برای این کار خیر مددهای زیادی را فراهم کرد و امروز به‌عنوان یکی از مقتدرترین مجموعه‌های خیرین سلامت، در کنار مردم هستند.

دکتر جمالیان افزود: یقیناً کمک‌های امدادگران عاشورا در ایام شیوع کرونا و مدیریت این موج سهمگین در کشور، در کنار نظام سلامت کشور بسیار موثر و کارآمد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه تصریح کرد: از خداوند بزرگ برای همه عزیزان آرزوی تندرستی، کامیابی و خدمت بیشتر، در زیر بیرق حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نام عاشورا، برای درمان مستمندان و بیماران دارم، خداوند ان‌شاءالله روزهای روشن تری را برای این سرزمین با دست پرتوان عزیزان خیر و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورا رقم خواهد زد.


نظر شما :