پویایی و انرژی جوانی دانشجویان جهادی به کمک دانشگاه آمد

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۷ کد : ۱۵۰۵۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۲۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشجویان جهادی در تمامی لحظات تلخ و شیرین در کنار مجموعه بهداشت و درمان بوده و هستند.
پویایی و انرژی جوانی دانشجویان جهادی به کمک دانشگاه آمد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در دیدار با جمعی از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دانشجویان همواره با آغوشی باز و کوششی خستگی ناپذیر دانشگاه علوم پزشکی اراک را در کنترل و مدیریت اپیدمی نفسگیر کرونا یاری نمودند.

وی اظهار داشت: دانشجویان از همان ابتدا و از زمان پیدایش این ویروس و آغاز این بحران اعلام آمادگی کردند و تاکنون حضوری مثمر ثمر در عرصه مبارزه با کرونا داشته اند، و در کنار کادر سلامت که باعث قوت قلب  آنان می شود، کمک های شایانی در کنترل شرایط موجود در بحران کرونا داشته اند.

وی تاکید کرد: بدون شک با همراهی همه طیف های جامعه  و در کنار کادر سلامت بودن و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی و گسترش امکانات و به روز کردن تجهیزات در بیمارستان های مختلف استان، بر این بیماری فائق خواهیم آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: خدمت ‌رسانی گروه های جهادی دانشجویی در این شرایط دشوار واقعاً جای تقدیر و تشکر داشته و استقامت و بردباری آن‌ها ستودنی است زیرا آن ها بدون هیچ انتظاری برای برداشتن باری از دوش نظام سلامت آستین همت را بالا زده اند.

دکتر جمالیان در پایان ضمن تشکر از همه دانشجویان به خصوص دانشجویان جهادی بر لزوم ادامه همکاری گروه های جهادی دانشجویان در حوزه بهداشت و درمان، آموزش همگانی و رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس تاکید کرد.


( ۱ )

نظر شما :