شیب ملایم افزایشی در آمار بیماران کرونایی

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۲۷ کد : ۱۵۰۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۴
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک از افزایش آمار سرپایی و بستری بیماران کرونایی در بخش های عادی و بخش های ویژه ابراز نگرانی کرد.
شیب ملایم افزایشی در آمار بیماران کرونایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: نگرانی جامعه درمان این است که از اواسط اسفند ماه وارد پیک جدید بیماری کرونا شویم چرا که آمار و ارقام نشان دهنده افزایش شیب مبتلایان کرونا می باشد.
وی بیان کرد: بعضی از مردم این چنین می پندارند که خطر کم شده، اما باید بدانیم که کرونا در کمین است و سویه های جدید این بیماری نیز در حال گردش هستند.
وی از مردم خواستار شد که با توجه به سویه های جدید این بیماری همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
وی تاکید کرد: مردم به جد از رفتن به مسافرت های غیرضروری اجتناب ورزند چرا که در در خلال مسافرت ها امکان رعایت پروتکل های بهداشتی و حداقل می رسد و ویروس فرصت  مناسبی پیدا می کند از مکانی به مکان دیگر گسترش یابد.
دکتر محمودیه که امروز یکی از داوطلبین دریافت واکسن کرونا روسی بود، بیان کرد: با توجه به اینکه در بخش های ویژه مشغول به فعالیت هستم، امروز این واکسن روسی را دریافت نمودم و علیرغم تمام شایعاتی که در فضای مجازی وجود دارد، به وزارت بهداشت و مسئولین دلسوز کاملا اعتماد دارم.
وی تاکید کرد: کارایی و عملکرد این واکسن در مجلات و مقالات معتبر علمی دنیا بالای ۹۱ درصد مشخص شده است که این عدد برای جامعه پزشکی عدد قابل قبولی است و تا ۳ هفته دیگر نیز دومین دوز واکسن برای بنده و سایر پرسنل خدمت رسان در بخش های ویژه تزریق می شود.
وی در پایان خطاب به مردم استان مرکزی گفت: از مردم نوعدوست و فهیم استان مرکزی انتظار می‌رود که تا واکسینه شدن اکثریت مردم کشورمان، پروتکل های بهداشتی علی الخصوص زدن‌ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از مسافرت های غیر ضروری و نوروزی را در دستور کار خود قرار دهند تا سالی زیبا و بدون بیماری داشته باشیم.


( ۳ )

نظر شما :