جذب ۷۵۳ نیرو انسانی در رشته های مختلف برای دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۵ کد : ۱۵۱۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۶
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک از جذب ۷۵۳ نیرو با اولویت نیروهای پرستاری از طریق آزمون استخدامی خبر داد.
جذب ۷۵۳ نیرو انسانی در رشته های مختلف برای دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید رضا سلطانی بیان کرد: آزمون استخدامی وزارت بهداشت به صورت متمرکز در سراسر کشور برای جذب نیروهای دانشگاه‌های علوم پزشکی مختلف برگزار شد.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری های مستمر دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، مجوز جذب ۷۵۳ نیرو با اولویت نیروهای پرستاری، بهداشت و سایر زیر شاخه های مرتبط برای دانشگاه علوم پزشکی اراک گرفته شد.

وی تاکید کرد: مجری برگزار کننده این آزمون سازمان سنجش کشور بوده و این آزمون استخدامی در حوزه‌های مختلف امتحانی در سراسر استان مرکزی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تب سنجی داوطلبان برگزار شده است.

دکتر سلطانی تصریح کرد: چندین روز قبل از برگزاری آزمون از سلامت مراقبان اطمینان حاصل شده و همچنین از مکان های برگزاری آزمون جهت تهویه مناسب و سایر استانداردهای لازم بازدید به عمل آمده است و در روز آزمون نیز با رعایت فاصله ایمن و تب سنجی داوطلبان این آزمون میان رقابت کنندگان در استان مرکزی برگزار شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: ۲ نفر از داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا بودند که به منظور سلامت سایر داوطلبان و همچنین به جهت اینکه حق این دو نفر پایمال نشود، این دو شرکت کننده به صورت همزمان از بیمارستان سانتر کرونا در آزمون خود شرکت کردند.

وی در پایان از تلاش ها و پیگیری های همکاران در واحد منابع انسانی و مدیریت تحول اداری، جهت آماده سازی مراحل مختلف و جذب سهمیه تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بعد از اعلام نتایج و طی گذراندن مراحل قانونی این نیروهای تازه نفس به دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه شوند و شاهد بهره وری بهتر مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی باشیم و این آزمون بتواند کسری نیروهای انسانی را تا حدودی، جبران نماید.


( ۲ )

نظر شما :