تغییر زمان آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی

۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲ کد : ۱۵۱۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۳
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که قرار بود هفتم اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شود به تاریخ جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ موکول  شد.
تغییر زمان آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی افزود: چهل و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به دلیل تقاضای مکرر داوطلبان و دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بررسی ابعاد و جوانب موضوع و لحاظ شرایط بحران همه گیری بیماری کووید19 و با توجه به تقویم آزمون های جامع پزشکی سال آتی، در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و انتخابات ریاست جمهوری از اواخر سالجاری به اوایل سال آینده موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آزمون های پرطرفدار که هر ساله توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار می شود، آزمون دستیاری تخصصی پزشکی می باشد؛ داوطلبانی که در این آزمون پذیرش شوند بعد از گذراندن دوره چهار ساله رزیدنتی، می توانند با عنوان پزشک متخصص وارد بازار کار شوند.

قربانی گفت: ثبت نام این آزمون صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام خواهد گرفت، همچنین داوطلبانی که به هر دلیلی، قصد ویرایش فرم ثبت نام خود را دارند می توانند در زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 یا مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1400 اقدامات لازم را انجام دهند.


نظر شما :