تعیین پیمانکار جدید پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) تا پایان سال ۹۹

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۵۱۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با همفکری و مشورت، یک شرکت توانمند را جایگزین پیمانکار قبلی پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) خواهیم کرد.
تعیین پیمانکار جدید پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) تا پایان سال ۹۹

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با حضور نمایندگان وزارتخانه، استانداری و سازمان بازرسی و با همفکری تمامی ارگانها یک شرکت توانمند برای پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) انتخاب می شود که بتواند هرچه سریعتر این پروژه را به اتمام برساند.

وی بیان کرد: امیدواریم این جابجایی و البته تجهیز بخشی از پروژه تا پایان اسفندماه سال جاری به اتمام برسد.

وی تاکید کرد: افزایش نرخ ارز و نواسانات در بازار عمده مشکل پیمانکار قبلی با دانشگاه علوم پزشکی بود که بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره تصمیم بر قطع همکاری و شروع با پیمانکار جدید گرفته شد.

دکتر جمالیان گفت: در این مدت دانشگاه علوم پزشکی اراک با توجه به واقف بودن افزایش قیمت ها اقدام به خرید بیشتر تجهیزات اصلی و اساسی از جمله تجهیزات چهارگانه و موتورخانه کرده و اکنون نیز در انبار در انتظار اتمام پروژه و نصب و راه اندازی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از وقفه و تعطیلی نیمه و تمام وقت این پروژه، مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز خریداری شد تا به دلیل نوسانات بازار و ارز و مشکلات تحریم، خللی در روند تکمیل پروژه ایجاد نشود.

وی با اشاره به پیگیر بودن روند مناقصه و حضور ۹ شرکت توانمند و با تجربه در آن تاکید کرد: امیدواریم با همکاری و همفکری باقی دستگاه ها و دست اندرکاران، بهترین شرکت انتخاب و هرچه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تاکید کرد: این پروژه با توجه به ارائه خدمت به کل استان و حتی استان های همجوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل افتتاح و بهره برداری آن یک روز زودتر از موعد اهمیت و حساسیت این پروژه را دوچندان می کند.


( ۱ )

نظر شما :