ارتقاء جایگاه دفتر پرستاری

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۷ کد : ۱۵۲۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اگر جایگاه مترون متزلزل شود به ترتیب جایگاه پرستار و نهایتاً کادر درمان متزلزل می‌شود.
ارتقاء جایگاه دفتر پرستاری

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه طرح تحول نظام سلامت ضمن تاکید بر افزایش و ارتقاء جایگاه دفتر پرستاری، افزود: جایگاه مترون در چارت سازمانی زیر مجموعه رییس بیمارستان است و اختیارات زیادی را باید در دست داشته باشد.
وی اظهار داشت: شفافیت و شفاف سازی یکی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی است و به همین خاطر باید دسترسی مترون ها به سامانه قاصدک تا هفته آینده برقرار شود تا به سوالات بسیاری از پرستاران توسط دفاتر پرستاری پاسخ داده شود.
وی همچنین تاکید کرد: در زمینه پرداخت‌ها و معوقات خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از بهترین و به روزترین مراکز کشور می باشد که جا دارد روسا و مدیران مراکز درمانی در سال جاری در قبال این به روز بودن پرداخت‌ها، کار خوب را از همکاران خود مطالبه کنند.
دکتر جمالیان گفت: تمام این تلاش ها و تحمل هرگونه سختی برای افزایش رضایتمندی است که برای مجموعه بهداشت و درمان است آن قدم اول و از اهداف اصلی و کلان دانشگاه می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین به شناسایی چند مورد کرونای انگلیسی در استان های همجوار اشاره کرد و گفت: تمام مدیران و مسئولین علوم پزشکی در استان باید در این خصوص هوشمندانه عمل کنند، اگر فرد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله به صورت جدی عملیات قرنطینه آن را آغاز کنند.
وی همچنین به آماده باش تیم‌های واکنش سریع در سراسر استان تاکید کرد.
وی مراودات بالای صنعتی استان مرکزی با دیگر استانها و در شاهراه مواصلاتی و ارتباطی جاده ای کشور بودن استان مرکزی را پاشنه آشیل استان در این زمینه برشمرد.
دکتر جمالیان در پایان به حذف دفترچه تامین اجتماعی هم گریزی زد و گفت: امیدواریم با این طرح، شاهد ارتقای سطح سلامت برای مردم باشیم.


( ۳ )

نظر شما :